خرید بهترین پسته تناژی _ انواع پسته رفسنجان

خرید بهترین پسته تناژی

خرید بهترین پسته تناژی _ انواع پسته رفسنجان به صورت خام و با تناژ بالا توسط بازرگانی خشکبار شادیز به خریداران عرضه می گردد.

خرید بهترین پسته تناژی

پسته از معروف ترین انواع خشکبار ایرانی در دنیا است. پسته های ایرانی تنوع بالا و طعم بسیار عالی دارند که سبب شهرت و افزایش میزان تقاضای آن از نقاط مختلف دنیا شده است.تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در ایران شناسایی شده است که تعداد محدودی از آن ها به صورت عمده و بسیاری به صورت محدود در نقاط مختلف کشور تولید می گردد.

پسته رفسنجان معروف ترین و مرغوب ترین پسته تولید شده در ایران از نظر رنگ،طعم،مزه و کیفیت است. شهرستان رفسنجان بزرگ ترین قطب تولید و فروش پسته در کشور است. انواع مختلف پسته های تجاری مانند پسته اکبری،پسته احمد آقایی،پسته کله قوچی و پسته فندقی به صورت عمده در این شهرستان تولید می شود و به بازارهای داخلی و کشورهای اروپایی،عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

پسته رفسنجان

پسته رفسنجان به دلیل برخورداری از آب و هوای خوب و شرایط جغرافیایی مناسب از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. هر ساله حجم قابل توجهی از پسته رفسنجان و فراورده های آن به صورت عمده و بسته بندی شده به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد. کیفیت محصول و حجم بالای تولید سبب شده تا اکثر تجار عمده محصول صادراتی خود را از این منطقه تهیه نمایند. البته همه خریداران به تولید کنندگان اصلی دسترسی ندارند و مجبور به خریداری محصول از واسطه ها می شوند. همانطور که می دانید افزایش واسطه تاثیر منفی بر قیمت و کیفیت محصول دارد.

شرکت بازرگانی شادیز جهت دسترسی هر چه بیشتر و آسانتر مشتریان به این محصول انواع پسته مرغوب و صادراتی رفسنجان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با تناژ بالا برای تک تک مشتریان تامین می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

انواع پسته رفسنجانپسته تناژیخرید بهترین پسته تناژیخرید پسته تناژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *