فروش عمده مغز گردو آذرشهر _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده مغز گردو آذرشهر

فروش عمده مغز گردو آذرشهر _ شرکت بازرگانی شادیز مغز گردوی سفید و لوکس آذرشهر را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران ارائه می نماید.

فروش عمده مغز گردو آذرشهر

شهرستان آذرشهر از قطب های مهم تولید انواع گردو و مغز گردوی مرغوب در استان آذربایجان شرقی است. آذرشهر با توجه به آب و هوا و موقعیت خوب جغرافیایی محل مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است. گردوهای تولید شده در این منطقه مغز درشت،سفید،پر چرب و طعم بسیار لذیذی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

هر ساله حجم بسیار بالایی از مغز گردوی آذرشهر به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف به بازارهای داخلی و کشورهای متعدد خارجی صادر می گردد.شهرستان آذرشهر با تولید سالانه ۲ هزار و ۷۲۰ تن گردو مقام سوم تولید گردو در استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده است. تولید مغز گردو در آذرشهر به روش های سنتی و نیمه صنعتی انجام می گردد.

مغز گردوی آذرشهر علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب تری نسبت به سایر مناطق تولید کننده گردو دارد و با قیمت پایین تری به بازار عرضه می گردد. کیفیت و قیمت مناسب مغز گردو فرصت مناسبی را برای تجار و بازرگانان ایرانی فراهم ساخته است.

خواص تغذیه ای مغز گردو

مغز گردو یکی از پر کاربرد ترین و پر متقاضی ترین انواع خشکبار در دنیا است مغز گردو منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است و به سلامت و تقویت بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند. مغز گردو را غذای مغز می نامند چرا که بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی دارا می باشد امگا۳ به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک می کند.

مشتریان عزیز می توانند از طریق این مجموعه عمده مغز گردوی درجه یک و صادراتی آذرشهر را به صورت مستقیم از تولید کننده و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده مغز گردوفروش عمده مغز گردو آذرشهرفروش مغز گردو آذرشهرمغز گردو آذرشهرمغز گردو عمده آذرشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *