عرضه کننده گردو مرغوب _ بازرگانی خشکبار شادیز

عرضه کننده گردو مرغوب

عرضه کننده گردو مرغوب _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردوی مرغوب و صادراتی ایران را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

عرضه کننده گردو مرغوب

گردو یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین انواع خشکبار در دنیا است. کشور ایران جزو سه کشور برتر تولید کننده گردو در جهان است. در بین گردوهای ایرانی گردوی تویسرکان مرغوب ترین نوع گردوی تولید شده در ایران از نظر طعم،کیفیت و چربی است. البته گردو در سایر مناطق ایران نیز با کیفیت بالا تولید می گردد. گردوی بوانات فارس،گردوی مراغه،گردوی تبریز،گردوی سبزوار،گردوی بافت کرمان و.. از دیگر گردوهای مرغوب تولید شده در کشور به شمار می آیند.

انواع گردوی ایرانی عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو سنگی

گردو نوک کلاغی

گردو سوزنی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

در این بین گردوی پوست کاغذی به دلیل راحت شکسته شدن و درصد مغز به پوست بالای آن طرفداران بیشتری نسبت به سایر انواع گردو دارد. انواع گردو و مغز گردوی درجه یک  ایران علاوه بر بازار داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد. کشور ایران پنجمین کشور بزرگ صادر کننده گردو در دنیا است.

گردو میوه ای ارزشمند و مغذی است. مغز گردو منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که از مواد ضروری برای تقویت و حفظ سلامتی بدن به شمار می آید. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می کند هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

مجموعه خشکبار شادیز عرضه کننده انواع گردوی مرغوب ایرانی به صورت عمده و بدون واسطه در کشور می باشد.

جهت خرید و فروش محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه کننده گردوعرضه کننده گردو مرغوبعرضه گردو مرغوبگردو مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *