تامین کننده بادام مامایی سامان _ خشکبار شادیز

تامین کننده بادام مامایی سامان

تامین کننده بادام مامایی سامان _ خشکبار شادیز مرغوب ترین انواع بادام و مغز بادام مامایی سامان را به صورت عمده برای خریداران تامین می نماید.

تامین کننده بادام مامایی سامان

شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام در استان چهار محال بختیاری است. شهرستان سامان از مناطق حاشیه زاینده رود و مرکز اصلی تولید بادام مامایی در کشور است. بادام مامایی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران است که تنها در استان چهار محال بختیاری و نواحی حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان تولید می گردد.

شهرستان سامان با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی خوب بهترین محیط برای کشت و پرورش انواع بادام است. بادام مامایی از ارقام بادام سنگی است و مانند آن پوست بسیار ضخیمی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و درصد دوقلویی بالایی دارد. مهم ترین ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

رنگ روشن و طلایی رنگ

مغز درشت

چربی فراوان

طعم شیرین و لذیذ

مناسب جهت صادرات

خواص مغذی فراوان

عرضه و تقاضای بالا

همانطور که می بینید بادام مامایی تمام خصوصیات یک بادام خوب را در حد عالی دارا می باشد. بادام مامایی بیشتر جنبه تجاری دارد و به کشورهای متعدد خارجی از جمله کشور هند،ترکیه،روسیه و .. صادر می گردد. انواع مختلف بادام و مغز بادام مامایی سامان به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف توسط تجار به کشورهای خارجی صادر می گردد و ارز آوری بسیار خوبی برای کشور به همراه دارد.

مصارف بادام مامایی

بادام مامایی بر خلاف صادرات بسیار بالا مصرف داخلی بسیار کمی دارد زیرا این بادام هنوز به طور کامل در ایران شناخته نشده و از طرفی قیمت بسیار بالایی دارد.

بادام مامایی از ارقام متوسط و دیر گل است اما میوه ی آن زود رس است. زمان برداشت بادام مامایی اوایل شهریور ماه می باشد. بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد.از بادام مامایی در مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان یکی از تامین کنندگان خشکبار در کشور انواع بادام و مغز بادام مامایی سامان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام مامایی سامانتامین کننده بادام سامانتامین کننده بادام ماماییتامین کننده بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *