پسته احمد آقایی تازه رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز

پسته احمد آقایی تازه رفسنجان

DIGITAL IMAGE


پسته احمد آقایی تازه رفسنجان _ شرکت خشکبار شادیز انس های متنوع پسته احمد آقایی رفسنجان را بصورت خام و دست اول به فروش می رساند.

پسته احمد آقایی تازه رفسنجان

پسته احمد آقایی یکی از معروف ترین ارقام پسته تولید شده در رفسنجان است. این پسته نسبت به پسته فندقی کشیده تر و بزرگ تر می باشد و طعم بسیار عالی دارد. پسته احمد آقایی جزو ارقام بادامی به شمار می آید و از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به پسته اکبری دارد.

پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و رنگ رویی مغز آن در قسمت خندانی پسته قرمز رنگ است که سبب ظاهر زیبا و بازار پسندی هر چه بیشتر آن شده است. پسته احمد آقایی رفسنجان با توجه به آب و هوای خوب رفسنجان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و همواره متقاضیان بسیاری هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین تجار و مشتریان خارجی دارد.البته پسته احمد آقایی در مناطق دیگر کشور هم چون سیرجان،کرمان،دامغان،یزد و خراسان نیز تولید می گردد و از کیفیت خوبی برخوردار است.

به طور کلی ویژگی های پسته احمد آقایی شاما موارد زیر است>

کشیدگی مناسب

طعم بسیار لذیذ

ظاهر زیبا

قیمت مناسب

مناسب جهت صادرات

مناسب برای آجیل و مصارف مغز پسته

حجم تولید بالا

پسته احمد آقایی برای نخستین بار توسط احمد آقا فروتن در منطقه احمدیه رفسنجان شناسایی گردید و امروز یکی از بهترین و پر فروش ترین انواع پسته در دنیا می باشد. کشور هند،کشورهای عربی و اروپایی از جمله خریداران این نوع پسته می باشند.

مجموعه بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی تازه و درجه یک رفسنجان را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده تامین و بدون واسطه در اختیار آن ها قرار می دهد.

هم اکنون می توانید از طریق روش های ارتباطی زیر جهت خرید و فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی تازه رفسنجانپسته احمد آقایی رفسنجانپسته اخمد آقایی تازهپسته تازه رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *