خرید و فروش گردو در تویسرکان _بازرگانی شادیز

خر ید و فروش گردو در تویسرکان

خرید و فروش گردو در تویسرکان _بازرگانی شادیز در زمینه خرید و فروش گردو تویسرکان در ایران فعالیت می نماید تویسرکان قطب بزرگ تولید گردو در همدان می باشد.

خرید و فروش گردو در تویسرکان

شهرستان تویسرکان در استان همدان یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده گردو در ایران می باشد گردوی تولید شده در تویسرکان کیفیت بسیا بالایی دارد مهم ترین مشخصه گردو تویسرکان مغز سفید،پر و چربی بالا هم چنین طعم بی نظیر آن است که سبب شهرت این محصول در بازارهای جهانی شده است منطقه تویسرکان با برخورداری از آب و هوای معتدل و بسیار خوب محل مناسبی جهت کشت و پرورش گردو در ایران است .

انواع مختلف گردو مانند گردو پوست کاغذی و گردو سنگی در  تویسرکان بصورت عمده تولید می گردد و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد خریدو فروش گردو در تویسرکان رونق بسیار بالایی دارد انواع گردو بصورت مغز و یا با پوست در بازارهای کشور به فروش می رسد.

گردو یکی از ارزشمند ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و قیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

مغز گردو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند .

بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب تویسرکان را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد مجموعه شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در ایران می باشد.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط با شید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانواداگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید فروش گردو تویسرکانخرید گردو تویسرکانخرید و فروش گردوخرید و فروش گردو در تویسرکانفروش گردو تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *