خرید عمده گردو درجه یک تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید عمده گردو درجه یک تویسرکان

خرید عمده گردو درجه یک تویسرکان _ بازرگانی خشکبار شادیز گردوی تازه و درجه یک تویسرکان را به صورت عمده و بی واسطه به فروش می رساند.

خرید عمده گردو درجه یک تویسرکان

گردوی تویسرکان بهترین گردوی ایران از نظر کیفیت و کمیت است. شهرستان تویسرکان به دلیل برخورداری از آب و هوای کوهستانی و دره ای محیط مناسبی برای  کشت گردو است. گردوی تویسرکان پوست کاغذی؛مغز پر و سفید،چربی زیاد هم چنین طعم بسیار فوق العاده ای دارد که سبب شهرت این محصول در بازارهای داخلی و خارجی شده است. شهر تویسرکان مهم ترین قطب تولید گردو در استان همدان است که به دلیل دارا بودن درختان متعدد گردو و تولید گردو با درجه کیفی بسیار بالا در کشور به آن لقب پایتخت گردو را داده اند.

گردوی تولید شده در تویسرکان به صورت مغز و با پوست به بازارهای داخلی و هم چنین کشورهای خارجی متعدد صادر می گردد. صادرات گردوی تویسرکان به کشورهای آمریکا،انگلستان،فرانسه،چین،ژاپن،عربستان و … انجام می شود. البته بزرگ ترین خریدار گردو تویسرکان کشور عمان است.

مزیت ها و خواص گردو

گردو یکی از خشکبارهای پر کاربرد در نقاط مختلف دنیا است . این میوه ارزشمند خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از دیابت کمک می کند.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف خوراکی و موضعی استفاده می شود. البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند. مصرف روزانه چند عدد گردو در روز حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری مورد نیاز بدن را تامین می کند.

مشتریان گرامی می توانند خرید گردوی تویسرکان را از طریق این مجموعه به صورت عمده و بدون واسطه انجام دهند.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید عمده گردو تویسرکانخرید عمده گردو درجه یکخرید گردو تویسرکانعمده گردو تویسرکانعمده گردو درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *