خرید پسته اکبری رفسنجان _بازرگانی شادیز

خرید پسته اکبری رفسنجان

خرید پسته اکبری رفسنجان _بازرگانی شادیز عرضه کننده عمده پسته اکبری رفسنجان بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان در سراسر ایران می باشد.

خرید پسته اکبری رفسنجان

پسته اکبری یکی از لوکس ترین و اعلا ترین انواع پسته های تجاری ایران می باشد بیشترین سطح زیر کشت این پسته متعلق به منطقه رفسنجان در استان کرمان است .

پسته اکبری از گروه پسته های بادامی است و ظاهری کشیده و بسیار بلند دارد نام تجاری پسته اکبری super long pistachio یعنی پست فوق العاده بلند می باشد پسته اکبری در سه پارامتر قیمت،کشیدگی و درشتی از مرغوب ترین پسته های ایرانی می باشد درجه خندانی در این پسته بسیار بالا است به همین دلیل از آن بیشتر بصورت آجیلی استفاده می شود پسته اکبری شباهت ظاهری نزدیکی با پسته احمد آقایی دارد اما از پسته احمد آقایی کشیده تر است پسته اکبری پسته ای لوکس جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف می باشد نوع دست چین شده ی این پسته گزینه ی مناسبی برای استفاده در آجیل می باشد علاوه بر کشیدگی و درشتی این پسته طعم بسیار لذیذی دارد که سبب افزایش فروش و صادرات آن شده است پسته اکبری تولید شده در رفسنجان کیفیت بسیار بالایی دارد هر ساله حجم زیادی از این پسته به اکثر کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

رنگ پوسته ی استخوانی این پسته کرم تیره می باشد و مغز آن قرمز متمایل به بنفش است پسته اکبری تنها در کشور ایران تولید می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین پسته اکبری را با توجه به نیاز مشتریان بصورت مستقیم از باغدار تهیه و بدون واسطه به مشتریان ارائه می دهد مشتریان عزیز می توانند بهترین پسته اکبری را بصورت دست اول و با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته اکبری رفسنجانخرید پسته اکبریخرید پسته اکبری رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *