گردو ایرانی عمده و درجه یک _بازرگانی شادیز

گردو ایرانی عمده

گردو ایرانی عمده و درجه یک _بازرگانی شادیز انواع گردوی ایرانی را بصورت عمده در کشور عرضه می نماید گردو از مغذی ترین میوه های خوراکی است.

گردو ایرانی عمده

گردو میوه ای گرد است که مغز آن خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد گردو را با نام چهار مغز نیز در ایران می شناسند درخت گردو از درختان بسیار مرتفع و گسترده است که ارتفاع آن به بیست متر نیز می رسد درخت گردو در مناطق مختلف ایران و در آب و هوای معتدل کوهستانی رشد می کند گردوی ایرانی از مرغوب ترین گردوها در دنیا از نظر طعم،مزه و روغن دهی در دنیا است گردوی ایرانی تنها گردویی است که از نظر خوراکی مصرف اقتصادی داد .

انواع گردوهای ایرانی عبارتند از گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی و گردو خوشه ای. انواع گردو بصورت مغز و با پوست در بازارهای کشور به فروش می رسد مغز گردو از پرچرب ترین مغزهای خوراکی در دنیا است البته چربی گردو از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود مغز گردو حاوی انواع مواد مغذی مانند ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فسفر است که از املاح ضروری جهت سلامتی بدن به شمار می رود مغز گردو را غذای مغز می نامند البته نه بخاطر شباهت آن به مغز انسان بلکه به خاطر وجود مقادیر زیادی امگا۳ در آن که سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه می شود .

شرکت بازرگانی شادیز مرغوب ترین انواع گردو را بصورت عمده و مستقیم از باغدار به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو ایرانیگردو ایرانی درجه یکگردو ایرانی عمدهگردو عمده و درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *