صادرات پسته اکبری به کردستان عراق _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته اکبری به کردستان عراق

صادرات پسته اکبری به کردستان عراق _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری ایران را با بهترین کیفیت و قیمت به کردستان عراق صادر می نماید.

صادرات پسته اکبری به کردستان عراق

صادرات پسته اکبری به کردستان عراق از جمله فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در حوزه پسته است. اگر چه کشور عراق به عنوان یکی از مشتریان قیمت محور پسته های ایرانی شناخته می شود اما این موضوع تنها برای برخی از شهرهای عراق صدق می کند.

کردستان از جمله شهرهای عراق است که هر ساله حجم عمده ای از پسته های ایرانی به این منطقه صادر می گردد. نکته قابل توجه اینجاست که اعراب این منطقه به دلیل نداشتن محدودیت مالی به دنبال خرید پسته با کیفیت از ایران هستند. مشتریان کردستان تنها پسته های درشت و با کیفیت مانند پسته اکبری را از ایران خریداری می کنند. پسته اکبری دستچین انتخاب مناسبی برای صادرت به کردستان عراق می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته اکبری درجه یک،خندان،دستچین و به حال خود را به صورت های مختلف و در حجم های بالا به منطقه کردستان صادر می نماید.

مشخصات و ویژ گی های پسته اکبری

پسته اکبری جزء پسته های لوکس و مجلسی می باشد و از کشیدگی بیشتری نسبت به سایر ارقام پسته برخوردار می باشد. این نوع پسته علاوه بر کشیدگی،وزن سنگین تر و قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع پسته دارد. پسته اکبری از ارقام دیر رس است و زمان برداشت طولانی تری دارد.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم رنگ و مغز آن بنفش مایل به قهوه ای می باشد. مغز پسته اکبری درشت و کشیده است و طعم بسیار لذیذی دارد. پسته اکبری در مناطق مختلف ایران از جمله شهر رفسنجان در استان کرمان تولید می گردد.

انس پسته اکبری پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد. از پسته اکبری به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر برای مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای عربی مانند عراق،امارات،عمان،قطر،بحرین و .. استفاده می شود.

فروش عمده ارقام مختلف پسته درجه یک

ارقام مختلف پسته های درجه یک مانند پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و .. در مناطق مختلف ایران تولید می گردد. هر یک از انواع پسته مشخصات جداگانه و ویژگی های منحصر به فردی دارد.

فروش عمده انواع مختلف پسته در بازارهای داخلی و خارجی انجام می شود . کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته در دنیا محسوب می شود. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بالا،کیفیت عالی و طعم بی نظیر از متقاضیان بیشماری در کشورهای مختلف برخوردار می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده پسته در ایران،انواع پسته های درجه یک ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

صادرات پسته اکبری به عراقصادرات پسته اکبری به کردستانصادرات پسته اکبری به کردستان عراقصادرات پسته به کردستان عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *