صادرات پسته کوهی ارگانیک به اروپا _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته کوهی ارگانیک به اروپا

صادرات پسته کوهی ارگانیک به اروپا _ بازرگانی شادیز انواع پسته کوهی ارگانیک و وحشی را به کشورهای مختلف اروپایی صادر می نماید.

صادرات پسته کوهی ارگانیک به اروپا

 

صادرات پسته کوهی به کشورهای اروپایی هم چون آلمان،ایتالیا،فرانسه و .. انتخاب بسیار فوق العاده ای است چرا که این محصول علاوه بر ارگانیک بودن قیمت بسیار مناسبی نسبت به پسته های باغی دارد.

همانطور که می دانید در سالهای اخیر کشور آمریکا با تولید انبوه و صادرات پسته با قیمت پایین به بازارهای خارجی به رقیبی برای پسته های ایرانی تبدیل شده است و همین امر سبب شده تا بسیاری از بازارهای صادراتی که تا حدود زیادی در دست ایران بود ،در تسلط آمریکا قرار گیرد. البته هنوز هم با وجود قیمت خرید بالای پسته از ایران،پسته های ایرانی از نظر طعم و کیفیت در دنیا بی رقیب هستند و طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارند.

با توجه به این موارد صادرات انواع خاصی از پسته مانند پسته های ارگانیک و وحشی می تواند یک جایگزین و مکمل قوی برای صادرات پسته ایرانی باشد.

صادرات پسته کوهی و بنه

صادرات پسته کوهی ارگانیک به اروپا

در سالهای اخیر با افزایش محصولات ترا ریخته و شیمیایی و آشکار شدن مضرات آنها، تمایل مردم به مصرف محصولات غذایی ارگانیک افزایش پیدا کرده است. کشورهای اروپایی مانند آلمان از جمله کشورهایی هستند که حساسیت بسیار بالایی در رابطه با بهداشت مواد غذایی دارند. بنابراین دو نوع پسته کوهی سرخس و بنه وحشی،به عنوان دو رقم پسته وحشی و خودرو که کاملا ارگانیک و بدون دخالت انسانی تولید می شوند،گزینه بسیار مناسبی برای کشورهای اروپایی و آلمان می باشند.

لازم به ذکر است که این دو رقم علاوه بر ویژگی های کیفی مانند طعم عالی،مغز سبز، روغن فراوان و ارگانیک بودن قیمت مناسب تری نسبت به پسته های باغی دارند که سبب جلب توجه مشتریان و خریداران خارجی شده است.

بنه یا پسته کوهی از جمله درخت های خودرو در ایران است که ارقام مختلفی از آن در ایران و در برخی از کشورهای جهان وجود دارد.بنه درختی دو پایه ای با برگ های تک شانه ای است. میوه این درخت کروی شکل و رنگ آن ابتدا قرمز و در زمان رسیدن سبز رنگ می باشد. این میوه به سبب دارا بودن خواص درمانی و ارگانیک بودن و خواص مغز و سقز آن،همواره طرفداران بسیاری در کشورهای خارجی به ویژه کشورهای اروپایی دارد.اغلب تولید کنندگان،صادرات بنه ۵۰ گرم مغز را به کشورهای خارجی انجام می دهند.

همه چیز درباره پسته کوهی(بنه)

صادرات پسته کوهی ارگانیک به اروپا

بنه درختی است که در مناطق کوهستانی و در آب و هوای خشک و نیمه خشک می روید. از جمله استان های مهم رویش بنه در ایران می توان استان فارس،کرمان،هرمزگان و سیستان و بلوچستان را نام برد. این میوه در هر منطقه ای نام مخصوص به خود را دارد.

بنه خواص بسیار منحصر به فردی دارد و از آن برای خوشبو شدن دوغ و روغن حیوانی و تهیه ترشی استفاده می شود. البته برای تهیه ترشی از بنه سبزی که بافت آن هنوز نرم است استفاده می شود . بنه میوه ای دو پوسته ای است .یک پوست سبز رنگ و نرم بیرونی و یک پوست استخوانی که مغز بنه درون آن قرار دارد.

بنه منبع تولید شیره سقز است. سقز خواص دارویی و درمانی بسیار فراوانی دارد که از آن در تهیه انواع آدامس،خوشبو کننده ها،حشره کش و .. در صنایع دارویی استفاده می شود.از بنه هم چنین در صنعت پلاستیک سازی،تهیه واکس و چرم سازی و صنعت چاپ نیز استفاده می شود.

مغز بنه رنگ سبز،طعم لذیذ و چربی بسیار فراوانی دارد. از مهم ترین خواص بنه درمان کم خونی،تقویت سیستم ایمنی بدن،درمان کرم معده،پیشگیری از پوکی استخوان و .. را می توان نام برد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته کوهی ارگانیک و وحشی را با بهترین کیفیت به کشورهای مختلف اروپایی صادر می نماید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با مدیر بازرگانی مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته کوهی ارگانیکصادرات پسته ارگانیک به اروپاصادرات پسته کوهیصادرات پسته کوهی ارگانیکصادرات پسته کوهی ارگانیک به اروپاصادرات پسته کوهی به اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *