قیمت بادام مامایی بسته بندی با کیفیت _ بازرگانی شادیز

قیمت بادام مامایی بسته بندی با کیفیت

قیمت بادام مامایی بسته بندی با کیفیت _ بازرگانی شادیز بادام مامایی بسته بندی شده با کیفیت را با قیمت مناسب به خریداران عرضه می نماید.

قیمت بادام مامایی بسته بندی با کیفیت

قیمت بادام مامایی بسته بندی شده وابسته به با کیفیت بودن آن است. خرید و فروش بادام مامایی اغلب جهت صادرات انجام می شود و مصرف داخلی چندانی ندارد.

بیشترین حجم فروش صادراتی بادام در ایران مختص نوع مامایی می باشد. کیفیت این نوع بادام با توجه به سایز و اندازه آن محاسبه می شود. یعنی هر چه سایز بزرگتری داشته باشد قیمت بالاتری دارد. بیشترین حجم بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان در ایران تولید می گردد. بادام مامایی پوست چوبی بسیار سختی دارد از این رو بیشتر به شکل مغز بادام برای صادرات استفاده می شود. بادام مامایی در کارگاه های مخصوص بر حسب اندازه سورت بندی شده و بسته بندی می گردد.

بعد از درخت بادام شاهرودی،درخت بادام مامایی دیر گل می باشد و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر سرما و آفات دارد. میوه این درخت زود رس است. پوست چوبی این بادام بسیار مستحکم است اما مغز بسیار ترد و خوش طعمی دارد که سبب جلب توجه مصرف کنندگان و خریداران داخلی و خارجی شده است.

همانطور که گفتیم بیشتر حجم بادام مامایی برای صادرات استفاده می شود. کشور هند اصلی ترین و بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران است. تجار هندی اغلب مغز بادام مامایی را به صورت سورت بندی شده و در بسته بندی های وکیوم شده ۱۰ کیلوگرمی خریداری می نمایند. البته نوع بسته بندی با توجه به درخواست مشتریان قابل تغییر است.

صادرات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از بهترین و با کیفیت ترین بادام های تولید شده در ایران است. این نوع بادام به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالا قیمت بالاتری نسبت به سایر ارقام بادام ایرانی دارد و به همین دلیل نیز مصرف داخلی چندانی ندارد. بیشترین حجم بادام مامایی ایران به کشور هندوستان صادر می گردد پس از هند کشورهای روسیه،ترکیه و کشورهای عربی از بزرگترین خریداران بادام مامایی به شمار می روند.

مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ دانه تقسیم می کنند. مغز بادام مامایی ۸۰ تا ۹۰ دانه درشت ترین سایز آن است و قیمت بالاتری دارد.

شرکت بازرگانی شادیز سایز های مختلف مغز بادام مامایی را متناسب با درخواست مشتریان در بسته بندی های متنوع و با قیمت مناسب به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با واحد فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بسته بندی بادام مامایی با کیفیتقیمت بادام با کیفیتقیمت بادام بسته بندیقیمت بادام مامایی با کیفیتقیمت بادام مامایی بسته بندیقیمت بادام مامایی بسته بندی با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *