آخرین قیمت پسته احمد آقایی سفید در تهران _ بازرگانی شادیز

آخرین قیمت پسته احمد آقایی سفید در تهران

آخرین قیمت پسته احمد آقایی سفید در تهران _ بازرگانی شادیز بصورت روزانه آخرین قیمت انواع پسته را به مشتریان اعلام می نماید.

آخرین قیمت پسته احمد آقایی سفید در تهران

قیمت پسته احمد آقایی در تهران به دلیل مرکزیت تجاری این محصول به عنوان یک مرجع رسمی شناخته می شود. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت آخرین قیمت ها با کارشناسان مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایند.

پسته احمد آقایی یکی از خوش طعم ترین و زیبا ترین پسته های تولیدی ایران است که طرفداران بیشماری هم در بازارهای داخلی و هم در کشورهای مختلف خارجی دارد. پسته احمد آقایی با نام تجاری long در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

پسته احمد آقایی در کنار پسته اکبری از شناخته شده ترین انواع پسته در بازارهای جهانی می باشد. به همین دلیل همواره رقابت در این دو نوع پسته زیاد است. پسته احمد آقایی از از ارقام لوکس پسته های ایرانی است و ظاهری کشیده و زیبا دارد. از این نوع پسته برای صادرات به کشورهای هند،هلند و اسپانیا بسیار استفاده می شود.

پوست استخوانی پسته احمد آقایی سفید روشن و مغز آن بسیار خوش طعم و لذیذ است. استفاده از مغز پسته احمد آقایی به دلیل کشیده بودن و گلدار بودن بسیار رایج است و یکی از با کیفیت ترین مغز های موجود در بازار می باشد.

مرکز تولید پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی خصوصیات ظاهری و طعم بسیار منحصر به فردی دارد. از این رو به عنوان مهمترین و پر فروش ترین ارقام پسته تولیدی ایران شناخته می شود..

همانطور که می دانید کشور ایران از نظر جغرافیایی و آب و هوایی شرایط مساعدی برای کشت و پرورش پسته دارد. به صورتی که تنوع گونه های پسته در ایران بیش از سایر نقاط دنیا است. انواع پسته در شهرهای مختلف ایران تولید می گردد اما بزرگترین مرکز تولید پسته احمد آقایی منطقه نوق رفسنجان است. البته پسته احمد آقایی سروستان فارس نیز به دلیل دارا بودن پوست استخوانی سفید و طعم شیرین از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد اما حجم تولید این محصول در منطقه نوق رفسنجان بیشتر است.

مهم ترین پارامتر برای سنجش کیفیت در پسته احمد آقایی درشتی،پوست سفید و گل قرمز مغز آن می باشد به همین دلیل به این نوع پسته،پسته سفید ماتیکی هم گفته می شود.

قیمت پسته احمد آقایی در تهران

بزرگترین تولید کننده پسته احمد آقایی شهر رفسنجان است اما مرکز تجاری این محصول و بزرگترین مرکز خرید و فروش آن شهر تهران است. از همین رو اطلاع از قیمت روز این نوع پسته در تهران بسیار مهم می باشد.

به طور کلی قیمت پسته با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود که به دو دسته زیر تقسیم می شود.:

  • شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه
  • عوامل کیفی ( انس،درجه خندانی،طعم،درصد دهن بست و..)

در سالهای اخیر عامل اول یعنی شرایط اقتصادی و سیاسی جامعه نقش بسیار پر رنگی بر قیمت پسته داشته است به صورتی که قیمت ها دائما در حال نوسان بوده و گاها به صورت روزانه متغیر بوده است. به همین دلیل اکثر تجار و خریداران در این شرایط باید بسیار حساب شده عمل نمایند و با مراکز معتبر پسته جهت اطلاع از قیمت ها ارتباط برقرار نمایند..

بازرگانی شادیز آماده ارائه انواع محصولات،خدمات و مشاوره در این زمینه به خریداران محترم می باشد.

جهت مشاوره و خرید محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته احمد آقایی

آخرین قیمت پستهآخرین قیمت پسته احمد آقاییآخرین قیمت پسته احمد آقایی سفیدآخرین قیمت پسته در تهرانپسته احمد آقایی در تهرانقیمت پسته احمد آقایی در تهرانقیمت پسته احمد آقایی سفیدقیمت پسته در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *