فروش پسته احمد آقایی نوق رفسنجان _ بازرگانی شادیز

فروش پسته احمد آقایی نوق رفسنجان

Salt pistachio nuts in the wooden bowl, selective focus


فروش پسته احمد آقایی نوق رفسنجان _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی نوق رفسنجان را با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران عرضه می نماید.

فروش پسته احمد آقایی نوق رفسنجان

پسته احمد آقایی یکی از پر متقاضی ترین ارقام پسته ایرانی است که در مناطق مختلف ایران از جمله منطقه نوق رفسنجان تولید می گردد. پسته احمد آقایی نوق به دلیل کیفیت و طعم خوب هم چنین رنگ پوست سفید و مغز قرمز رنگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و با قیمت بالاتری نسبت به پسته احمد آقایی موجود در بازار به فروش می رسد.

پسته احمد آقایی نوق

پسته احمد آقایی کشت شده در شهر نوق از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شود. پسته احمد آقایی از خانواده پسته های بادامی است و ظاهری کشیده دارد. پوست استخوانی این پسته سفیید شفاف و مغز آن قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است. پسته احمد آقایی نوق از نظر طعم خوشمزه ترین پسته تولید شده در ایران است. این پسته از انس های ۲۰_۲۲ تا ۲۸_۳۰ در بازار موجود می باشد.

از پسته احمد آقایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و از مغز آن به دلیل کشیدگی مناسب در تهیه خلال پسته استفاده می شود. پسته احمد آقایی علاوه بر فروش داخلی از فروش صادراتی پر رونقی نیز برخوردار است. بیشترین حجم پسته احمد آقایی به کشورهایی نظیر هند،روسیه،ترکیه ،چین صادر می گردد.

پسته احمد آقایی نوق کیفیت بالا و خواص مغذی فراوانی دارد. استفاده از پسته احمد آقایی به تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان کم خونی کمک می کند. مصرف پسته احمد آقایی هم چنین به تقویت بینایی نیز کمک می کند.

فروش بدون واسطه پسته احمد آقایی نوق

با توجه به حجم بالای خریداران برای این نوع پسته بازرگانی شادیز انواع پسته احمد آقایی را با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران مختلف ارائه می نماید.

فروش پسته احمد آقایی نوق در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه در حجم های تناژی انجام می شود.

جهت مشاوره و خرید این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

پسته احمد آقایی

فروش پسته احمد آقایی نوق رفسنجانفروش پسته نوق احمد آقایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *