بازار بادام کاغذی درجه یک چهارمحال _ بازرگانی شادیز

بازار بادام کاغذی درجه یک چهارمحال

بازار بادام کاغذی درجه یک چهارمحال _ بازرگانی شادیز بادام کاغذی تولید شده در استان چهار محال بختیاری را بصورت مستقیم به فروش می رساند.

بازار بادام کاغذی درجه یک چهارمحال

یکی از بازارهای معروف بادام کاغذی در داخل کشور بازار فروش عمده آن در شهرستان سامان است. شهرستان سامان در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرکز استان چهارمحال بختیاری یعنی شهرکرد قرار دارد. بازار بادام کاغذی بیشتر در استان های کرمان،اصفهان و خراسان است و شهر سامان عمدتا بادام مامایی و سنگی را تولید می کند. لذا مشتریانی که برای خرید بادام به این شهر مراجعه می کنند عمده خرید بادام پوست کاغذی را نیز از این جا انجام می دهند.

مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های سامان و بن به دلیل دارا بودن آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز مکان مناسبی جهت کشت و پرورش انواع بادام می باشد.

بادام پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود. مغز این بادام از سایر انواع بادام تردتر و درشت تر است هم چنین ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. این نوع بادام بیشتر با پوست در بازار خرید و فروش می شود. بیشترین مصرف بادام کاغذی در ایران مربوط به مصرف داخلی است و حجم کمی از آن به کشورهای همسایه جنوبی و شمالی صادر می گردد.

بادام کاغذی با نام های بادام محب و بادام سفید نیز در بازار شناخته می شود. از این بادام بیشتر به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

بادام چهار محال بختیاری

استان چهار محال بختیاری قطب اصلی و بزرگ تولید بادام صادراتی و درجه یک در ایران است. هر ساله انواع مختلف بادام درختی شامل بادام کاغذی،بادام مامایی،بادام سنگی،بادام ربیع و شاهرودی در حجم های بالا در این استان تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق ارتباط مستقیم با تولید کنندگان اصلی بادام در این استان،مرغوبترین انواع بادام درختی را بصورت مستقیم و با قیمت های بدون واسطه به خریدارن مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام درجه یک چهارمحالبادام کاغذی چهار محالبادام کاغذی درجه یک چهار محالبازار بادام کاغذیبازار بادام کاغذی چهارمحالبازار بادام کاغذی درجه یک چهارمحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *