فروش بادام صادراتی شیرین چهارمحال بختیاری _ شرکت شادیز

فروش بادام صادراتی شیرین چهارمحال بختیاری

فروش بادام صادراتی شیرین چهارمحال بختیاری _ شرکت شادیز انواع بادام صادراتی استان چهار محال را بصورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نماید.

فروش بادام صادراتی شیرین چهارمحال بختیاری

استان چهار محال بختیاری با تولید و فروش بادام شیرین صادراتی،رتبه نخست تامین بادام مورد نیاز کشور را به خود اختصاص داده است. انواع بادام درختی درجه یک ایرانی از جمله بادام مامایی،بادام پوست کاغذی ،بادام سنگی و .. در ایران استان با درجه کیفی بالا تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

بیشترین حجم تولید بادام درختی در این استان متعلق به نوع بادام مامایی است. بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین بادام های ایرانی است که بیشترین حجم از فروش صادراتی در حوزه بادام را به خود اختصاص داده است.بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد.

البته این بدین معنی نیست که بادام های دیگر طرفدارانی ندارند. انواع دیگر بادام های درختی تولید شده در این استان مانند مغز بادام سنگی و بادام محب نیز توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد.

بادام مامایی به سبب ارزش غذایی بالا،طعم مطلوب و هم چنین مغز با کیفیتی که دارد از جایگاه خاصی در بین خریداران برخوردار می باشد. انواع بادام و مغز بادام شیرین تولید شده در استان چهار محال بختیاری به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

هند

ترکیه

روسیه

چین

امارات

قطر

کویت

گرجستان

افغانستان

پاکستان و..

بادام یکی از مغذی ترین انواع خشکبار است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و صنایع روغن گیری استفاده می شود. بادام های ایرانی ویژگی ها و مزیت های فراوانی دارند که عبارتند از:

بادام های ایرانی تراریخته نیستند.

بادام های ایرانی طعم بسیار عالی و چربی فراوانی دارند.

بادام های ایرانی ارزش غذایی بالا و تنوع بی نظیری دارند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام صادراتی شیرین چهار محال بختیاری را بصورت مستقیم و با قیمت های بی نظیر به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام شیرین چهارمحال بختیاریبادام صادراتی چهار محال بختیاریفروش بادام صادراتی شیرینفروش بادام صادراتی شیرین چهارمحال بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *