فروش صادراتی بادام مامایی ایرانی _ بازرگانی شادیز

فروش صادراتی بادام مامایی ایرانی

فروش صادراتی بادام مامایی ایرانی _ بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام مامایی مرغوب ایرانی را بصورت عمده به خریداران مختلف عرضه می نماید.

فروش صادراتی بادام مامایی ایرانی

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی ایرانی است که از فروش صادراتی بسیار پر رونقی در بازار برخوردار می باشد. صادرات بادام مامایی از ایران به مقاصد مختلف در نقاط مختلف دنیا انجام می شود.

شرایط مساعد آب و هوایی و جغرافیایی ایران سبب رونق کشت و تولید بادام درختی در ایران شده است. انواع مغز بادام درختی توسط تجار و صادر کنندگان به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بادام درختی تولید شده در ایران انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

بادام مامایی

بادام محب

بادام سنگی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

برخی از انواع بادام تنها مصرف داخلی دارند و بعضی دیگر به دلیل کیفیت بالا از آن ها برای صادرات استفاده می شود. بادام مامایی یکی از بهترین و خوش طعم ترین نمونه های بادام ایرانی است که بیشتر جنبه صادراتی دارد. این نوع بادام اغلب به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه و .. صادر می گردد. کشور هند بزرگترین خریدار بادام مامایی ایران است.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و همانند آن پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام مامایی به رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.این نوع بادام صد در صد شیرین بوده و مغز آن به سایزهای ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می شود. قیمت فروش سایزهای مینی این بادام پایین تر از سایزهای درشت می باشد. مغز بادام مامایی ۸۰ و ۹۰ دانه درشت ترین و گران ترین نوع آن است.

مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،چربی و ارزش غذایی بسیار مرغوب می باشد. این نوع بادام در استان چهار محال بختیاری،اصفهان و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد. بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد. درخت بادام مامایی مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد.

شرکت بازرگانی شادیز سایزهای مختلف بادام مامایی را جهت فروش داخلی و صادرات به صورت مستقیم برای خریداران تامین می نماید.

جهت خرید؛فروش و صادرات محصول می توانید با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

فروش بادام مامایی ایرانیفروش صادراتی بادامفروش صادراتی بادام ایرانیفروش صادراتی بادام مامایی ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *