صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین

صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین _ بازرگانی شادیز انواع بادام و پسته ایرانی را به کشور روسیه،چین و دیگر مناطق دنیا صادر می نماید.

صادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چین

کشورهای روسیه و چین از خریداران اصلی خشکبارهای ایرانی از جمله بادام و پسته ایرانی هستند. دو کشور چین و روسیه از شرکای تجاری و سیاسی خوب برای کشور ایران به شمار می آیند و مبادلات تجاری بسیار خوبی با کشور ایران دارند. از جمله فعالیت های تجاری ایران با این دو کشور می توان به صادرات بادام و پسته ایرانی اشاره کرد.

صادرات بادام و پسته ایرانی

بیشترین حجم از تولید،فروش و صادرات بادام در ایران متعلق به استان چهار محال بختیاری است. این استان به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم خوب هر ساله حجم وسیعی از انواع بادام درختی را در ایران تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

انواع مختلف بادام های صادراتی این استان عبارتند از:

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی

بادام شاهرودی

بادام سنگی

در بین ارقام بالا بیشترین حجم از صادرات بادام متعلق به رقم مامایی است. البته این بدان معنا نیست که دیگر انواع بادام صادرات ندارند. هر یک از انواع بادام با توجه به ویژگی هایی که دارد برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

بیشترین حجم از بادام های صادراتی ایران به کشورهای زیر صادر می گردد:

هند

ترکیه

روسیه

چین

کشورهای عربی

و هم چنین برخی از کشورهای اروپایی

صادرات پسته ایرانی

پسته یکی از معروفترین خشکبار صادراتی ایران در بازارهای جهانی است. کشور ایران بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است. انواع پسته های صادراتی ایران به دلیل کیفیت بالا و طعم بسیار عالی به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می گردد. بیشترین حجم تولید پسته در ایران متعلق به استان کرمان و شهرستان رفسنجان است.

مهم ترین ارقام صادراتی پسته های ایرانی عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

پسته بادامی

عمده پسته های صادراتی ایران به کشورهای زیر صادر می گردد:

آلمان

فرانسه

چین

روسیه

انگلستان

هند

کشورهای عربی

و..

صادرات بادام ایرانی به روسیه

کشور روسیه یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی بادام های ایرانی است. در سالهای اخیر حجم کالاهای صادراتی از جمله خشکبار نظیر بادام و پسته به این کشور با افزایش چشمگیری رو به رو بوده است. علاوه بر بادام و پسته انواع کالاهای ایرانی به این کشور صادر می گردد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

کشمش

خرما

سیب

لبنیات

چای

سیفی جات

میگو

کیوی

و..

برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه باید پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار داد از جمله این پارامترها عبارتند از:

بسته بندی محصول

قیمت محصول

کیفیت محصول

استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب

برچسب گذاری محصولات به زبان روسی و انگلیسی

توجه به قوانین گمرکی این کشور

و..

در کشور روسیه مراکز فروش بسیار زیادی جهت فروش خشکبار صادراتی وجود دارد که فرصت بسیار خوبی برای صادر کنندگان بادام و پسته ایرانی فراهم ساخته است. از جمله این مراکز می توان به مرکز فروش مواد غذایی فود سیتی مسکو اشاره کرد.

صادرات بادام و پسته به چین

کشور چین اولین و بزرگترین شریک تجاری ایران است. ظرفیت صادرات خشکبار به چین بسیار بالا است. آمارهای گمرکی نشان می دهد که حجم واردات چین از ایران با رشد بسیار خوبی رو به رو بو ده است. از جمله کالاهای صادراتی به چین می توان به خشکبار ایرانی نظیر پسته و بادام اشاره کرد. کشور چین مهم ترین بازار صادراتی انواع خشکبار ایرانی است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده خشکبار در ایران،مرغوبترین انواع پسته،بادام ایرانی را با رعایت استاندارد های جهانی به کشور روسیه و چین صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

بادام و پسته ایرانیصادرات بادام و پسته ایرانیصادرات بادام و پسته ایرانی به روسیه و چینصادرات پسته ایرانی به روسیهصادرات پسته به روسیه و چینصادرات پسته و بادامصادرات پسته و بادام ایرانیصادرت بادام به روسیه و چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *