فروش و صادرات مغز پسته بنه ارگانیک کوهی

فروش و صادرات مغز پسته بنه ارگانیک کوهی

فروش و صادرات مغز پسته بنه ارگانیک کوهی _ کشور های اروپایی و آسیایی به تازگی برای خرید پسته و مغز پسته با استاندارد های بالای بهداشتی و همینطور کیفیت ارگانیک بسیار علاقه نشان می دهند و گروه خشکبار صادراتی شادیز در این زمینه آماده ارائه خدمات تامین و صادرات است.

فروش و صادرات مغز پسته بنه ارگانیک کوهی

بنه یا پسته کوهی یک گیاه دارویی و بسیار خوشمزه است که نوع خام آن ترش و پوست نازک دارد و نیاز به شکستن ندارد و با رسیدن پوست  سفت می شود و برای خوردن باید آن را شکست و مغزش را خورد. بازار فروش مغز پسته بنه ارگانیک کوهی در فروشگاههای خشکبار می باشد که به صورت خشک شده فله ای و بسته بندی شده عرضه می شوند. در شهرهای بنه خیز بیشتر فروشندگان مواد غذایی آن را به صورت شور تازه و خشک شده عرضه می کنند.

تولید مغز پسته ارگانیک کوهی در کشور

 

تولید مغز پسته ارگانیک کوهی در کشور

تولید پسته ارگانیک مغز شده کوهی در کشور در کارخانه جات صورت می گیرد. در این تولیدی ها انواع پسته کوهی با دستگاههای اتوماتیک بدون دخالت دست مغز شده و در انواع مختلف بسته بندی و وارد بازار می شوند.

شهر های تولید کننده بنه مانند استان فارس٬ خراسان٬ کرمان و غیره که برداشت کنندگان و تولید کنندگان بنه و مغز بنه هستند این محصول را در کارخانه های خود مغز کرده و فرآورده های آن را تولید می کنند.

فواید استفاده از مغز پسته ارگانیک کوهی

فواید استفاده از مغز پسته ارگانیک کوهی

فواید استفاده از مغز پسته ارگانیک کوهی بسیار زیاد می باشد از جمله؛ طبع پسته کوهی تازه گرم و خشک٬ و طبع خشک شده آن خیلی گرم و خشک است. مهمترین خواص آن به دلیل دارا بودن آهن درمان کم خونی می باشد.

این پسته خواص ۱.ضد میکروبی و جایگزین آنتی بیوتیک٬ ۲.مسکن کمر درد٬ درد پشت و قلنج٬ ۲.درمان کننده اسهال٬ ۳.درمان کننده ورم و زخم٬ ۴.تقویت قوای جنسی٬ ۵.درمان سستی کمر و زود انزالی٬ ۶.درمان کننده ترک لب و پیشگیری از شب کوری٬ ۷.درمان ماه گرفتگی و لکه های پوست٬

۸.مفید در تکرر ادرار٬ پاک کننده خلط سینه و ریه٬ ۹.تقویت دستگاه گوارش٬ ۱۰.دفع کرم های معده و روده٬ ۱۱.جلوگیری از بیماری های دستگاه گوارش٬ ۱۲.به هضم بهتر غذا کمک و اشتها آور می باشد. ۱۳.اشتها آور برای درمان نرمی استخوان مفید می باشد.

صادرات مغز پسته ارگانیک کوهی به نقاط مختلف جهان

صادرات مغز پسته ارگانیک کوهی به نقاط مختلف جهان

صادرات مغز پسته ارگانیک کوهی به نقاط مختلف جهان عرضه می شود به کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه می شود. پسته کوهی از نوع با کیفیت ترین آن صادرات می شود.

ایران به دلیل تنوع آب و هوایی انواع پسته کوهی تولید می کند که این پسته به طرق مختلف صادرات می شوند. صادرات این محصول به کشورهای همسایه نیز مستقیم و بدون واسطه است که با قیمت مناسبتر عرضه می شود و قیمت صادراتی آن نیز بسته به نرخ ارز متفاوت است.

فروش عمده مغز پسته ارگانیک کوهی در بازار

فروش عمده مغز پسته ارگانیک کوهی در بازار توسط عمده فروشان صورت می گیرد. شرکت های پخش نیز این محصول را عمده از تولید کننده خریداری نموده و عمده نیز در سراسر کشور به فروش می رسانند.

جهت خرید پسته کوهی می توان به فروشندگان خشکبار مراجعه نمود و نوع خشک آن را خرید و نوع تازه آن در فصل برداشت در شهر های بنه خیز نیز فله ای عرضه می شود. عرضه پسته کوهی به دو صورت عمده و خرده صورت می گیرد که فروشندگان هر کدام نیز جدا هستند.

لیست قیمت مغز پسته ارگانیک کوهی

لیست قیمت مغز پسته ارگانیک کوهی

لیست قیمت مغز پسته ارگانیک کوهی بسته به برند و هزینه تولید متفاوت است. پسته های تازه که هنوز پوست آن ها سفت نشده با پسته رسیده و سفت شده قیمت های متفاوتی دارند. قیمت مغز پسته کوهی نیز گرانتر از با پوست آن می باشد.

قیمت پسته ارگانیک به دلیل رشد طبیعی و عدم استفاده از کود شیمیایی در پرورش آن مسلما از قیمت بیشتری برخوردار است. وجود واسطه بین عرضه و تقاضا نیز باعث بالا رفتن قیمت است و خرید بدون واسطه و عمده ارزانتر می باشد.

پسته با کیفیت و درجه یک و مرغوب از اصالت بالایی برخوردار است و قیمت بیشتری دارد. ولی چون کاشت و برداشت آن دیمی و بدون هزینه و خودرو می باشد قیمت آن از پسته ای که صاحب مزارع کشت می کند مناسب تر می باشد. و علت گرانی آن بیشتر به خاطر خاصیت زیاد و ارگانیک بودنش است.

خرید مغز پسته ارگانیک شرکت شادیز

خرید مغز پسته ارگانیک شرکت شادیز

شرکت پسته و خشکبار شادیز در ایران، به عنوان فروشنده و صادرکننده پسته و مغز پسته ارگانیک ایرانی عمل می کند.
این شرکت علاوه بر ارائه محصول خود به صورت ارگانیک، آماده عقد قرارداد های بلند مدت همکاری در زمینه صادرات پسته ارگانیک است.

فروش این پسته درجه یک صادراتی از طرف گروه تولیدی شادیز در بسته بندی های متنوع صادراتی با قیمت هایی کاملا مناسب انجام می گردد.

از طرفی شما می توانید در فصول مختلف سال راهنمایی های لازم به جهت تهیه پسته و مغز پسته ارگانیک را دریافت کنید.
برای این منظور با مدیر صادرات شرکت شادیز ارتباط مستقیم برقرار نمایید:

مشاوره و فروش

مغز پسته

بنهپسته ارگانیکپسته بنهپسته بنه ارگانیکپسته کوهیپسته کوهی ارگانیکتولید کننده پسته ارگانیکتولید مغز پسته ارگانیکخرید مغز پسته ارگانیکشرکت صادرات مغز پسته ارگانیکصادر کننده پسته ارگانیکصادرات پسته ارگانیکصادرات پسته کوهیصادرات مغز پسته ارگانیکصادرات مغز پسته کوهیصادرات مغز پسته کوهی ارگانیکفروش عمده مغز پسته ارگانیکفروش مغز پسته ارگانیکفروش مغز پسته کوهیقیمت مغز پسته ارگانیکمغز پسته ارگانیکمغز پسته ارگانیک ایرانمغز پسته بنهمغز پسته بنه ارگانیکمغز پسته کوهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *