صادرات عمده پسته رفسنجان به کویت _ شادیز

صادرات عمده پسته رفسنجان به کویت 

صادرات عمده پسته رفسنجان به کویت _ بازرگانی شادیز با تجربه چند ساله در زمینه صادرات و همکاری با تجار کشورهای مختلف، آماده تامین و ارائه مشاوره کاملا تخصصی مناسب کشور مقصد مد نظرتان است.

صادرات عمده پسته رفسنجان به کویت 

کویت به علت روابط تجاری قوی با کشور های اروپایی عموما خریدار عمده و بازار صادرات پسته رفسنجان شناخته می شود.

البته این کشور یکی از بازار های مهم صادراتی می باشد بین صد ها خریدار عمده پسته ایران که معمولا نام رفسنجان را به عنوان برند مرغوب پسته ایران می شناسند.

با توجه به اینکه کویت در حجم عمده پسته ایران را برای مصرف داخلی خود و همچنین صادرات مجدد به اروپا خریداری می نماید نیاز است تا در زمان ثبت سفارش فروشنده را از کشور هدف اصلی صادرات، آگاه سازید چرا که هر کشور استاندارد های بهداشتی مربوط به خود را دارد که نیاز است در زمان خرید پسته و قبل از مراحل صادرات اطمینان حاصل نمود که این محصول دارای آن استاندارد ها می باشد.
عموما در تولیدات رفسنجان انواع پسته خندان صادراتی را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد اما با این حال زمان خرید، میزان سفارش، نوع بسته بندی و نوع فرآوری مهم ترین پارامتر های تاثیر گذار بر قیمت محصول هستند.

صادرات به کویت

صادرات به کویت

کشور کویت یکی از کشورهای ثروتمند حوزه خلیج فارس می‌باشد که انواع محصولات غذایی و کشاورزی مورد نیاز خود را به دلیل عدم تولید ، از دیگر کشورها وارد می‌نماید.
کشور ایران به دلیل دسترسی آسان دریایی به این کشور ، به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان محصولات مورد نیاز مردم کویت می‌باشد.

انواع محصولات مهم صادراتی ایران به کویت  عبارتند از: فرش و کف پوش ، زعفران ، زرشک ، انواع بستنی ، انواع پسته و مغز پسته و ….

یکی از مهمترین نکاتی که در صادرات به کویت باید رعایت نمود رعایت استانداردهای کویت و برچسب گذاری محصولات به زبان عربی می‌باشد.

صادرات پسته به کویت

 

صادرات پسته به کویت

همان طور که گفته شد، یکی از مهمترین محصولات صادراتی از ایران به کویت ، پسته و مغز پسته ایران می‌باشد.
کشور ایران با تولید سالانه بیش از ۳۰۰ هزار تن پسته به عنوان یکی از برگترین صادرکنندگان و تامین کنندگان این محصول در دنیا شناخته می شود.

پسته ایران به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بیش از ۵۰ کشور دنیا ارسال می‌شود.
صادرات پسته به کویت هم به دلیل تنوع و کیفیت بسیار بالای پسته ایران نسبت به پسته دیگر کشورها در تناژهای بسیار بالایی انجام می‌شود.

انواع پسته درجه یک ایران شامل پسته فندقی ، پسته کله قوچی ، پسته احمد آقایی و پسته اکبری و انواع مغز پسته به این کشور صادر می‌شود.

پسته های مذکور اغلب از منطقه رفسنجان برای صادرات به کشور کویت انتخاب می شوند زیرا تجار و بازرگانان این کشور سعی بر آن دارند تا پسته در درشت ترین سایز ممکن باشد و از لحاظ کیفیت هم درجه یک باشد.

از این رو صادرات پسته اکبری و کله قوچی درشت و انس پایین گزینه بسیار مناسبی برای این کشور می‌باشد.

بسته بندی صادراتی پسته جهت صادرات به کویت

 

بسته بندی صادراتی پسته جهت صادرات به کویت

برای صادرات پسته به کویت لازم است از بسته بندی های استاندارد صادراتی مطابق سفارش مشتری استفاده شود. اغلب صادرات پسته به صورت فله می‌باشد از این رو لازم است از بسته بندی های فله استفاده شود که انواع بسته بندی های فله صادراتی عبارتند از:

  • گونی های ۲۵ – ۵۰ کیلویی
  • کارتن های ۱۰ کیلویی
  • بسته بندی وکیوم پلاستیکی در اوزان ۸ – ۱۲ کیلویی

اغلب تجار جهت کمتر شدن قیمت تمام شده از بسته بندی های گونی استفاده می‌کنند اما جهت ارسال به کویت به دلیل ارسال دریایی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی رطوبت، لازم است از گونی های دو لایه پلاستیکی استفاده شود.

البته در پاره ای از موارد تجار عربی به دنبال بسته بندی های گرمی پسته می‌باشند که لازم است استانداردهای لازم رعایت شود. صادرات به این صورت برای رونق اقتصاد کشور بسیار مناسب تر می‌باشد و ارزاوری بسیار بالایی دارد.

نکته قابل توجه در صادرات انواع پسته از ایران به هر کشوری خصوصا کویت این است که باید سعی کنیم که خرید مستقیم پسته از تولید کننده داشته باشیم تا محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای کشور هدف صادرات شود.

شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیش تر در این حوزه می توانید با همکاران ما در گروه بازرگانی پسته و خشکبار شادیز در تماس باشید.

ارتباط با شادیز

 

پسته

بازرگانی پسته شادیزبسته بندی صادراتی پستهپسته رفسنجانپسته شادیزپسته صادراتی شادیزپسته عمدهصادرات به کویتصادرات پسته ایرانی به کویتصادرات پسته به کویتصادرات پسته رفسنجانصادرات پسته رفسنجان به کویتصادرات عمده پستهصادرات عمده پسته به کویتصادرات عمده پسته رفسنجانعمده پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *