عرضه مستقیم پسته کله قوچی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

عرضه مستقیم پسته کله قوچی

Pistachios with leaves on white background


عرضه مستقیم پسته کله قوچی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز انواع پسته کله قوچی درجه یک را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

عرضه مستقیم پسته کله قوچی

پسته کله قوچی یکی از درشت ترین انواع پسته و جزو ارقام لوکس پسته های ایرانی به شمار می آید. پسته کله قوچی شکلی گرد،درشت و تپل دارد و به دلیل شباهت آن با سر قوچ آن را به این اسم نامگذاری کرده اند.

پسته کله قوچی پس از پسته اکبری با ارزش ترین و لوکس ترین پسته تولید شده در کشور است. از پسته کله قوچی به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. علاوه بر درشتی این پسته طعم بسیار لذیذی دارد که سبب محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است. انس پسته کله قوچی پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نشانگر درشتی آن می باشد.

پسته کله قوچی در مناطق مختلف پسته خیز ایران تولید می گردد اما بیشترین حجم از آن متعلق به شهرستان رفسنجان در استان کرمان،شهرستان فیض آباد در خراسان و شهر دامغان در استان سمنان است.

پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.صادرات پسته کله قوچی بیشتر به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس که از کشورهای لوکس پسند هستند انجام می شود.

شرکت خشکبار شادیز انواع پسته کله قوچی تولید شده در کشور را به صورت مستقیم از تولید کننده با بهترین کیفیت و قیمت به کلیه خریداران عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان گرامی

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی درجه یکعرضه پسته کله قوچی درجه یکعرضه مستقیم پسته کله قوچیعرضه مستقیم پسته کله قوچی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *