مرکز فروش و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز

مرکز فروش و صادرات بادام مامایی

مرکز فروش و صادرات بادام مامایی _ بازرگانی خشکبار شادیز در زمینه فروش و صادرات مستقیم بادام مامایی در کشور فعالیت می نماید.

مرکز فروش و صادرات بادام مامایی

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین و بهترین بادام های تولید شده در ایران است. این بادام از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد و بیشتر جنبه تجاری دارد. منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان به صورت عمده تولید می گردد.

صادرات بادام مامایی به شکل مغز شده و با پوست به کشورهایی نظیر هند،ترکیه،روسیه و سایر کشورها انجام می شود. بادام مامایی مصرف داخلی کمی دارد زیرا هنوز در ایران به طور کامل شناخته نشده است و از طرفی قیمت بالایی دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز از بزرگ ترین مراکز تامین کننده و صادر کننده انواع بادام و مغز بادام مامایی به صورت مستقیم از تولید کننده در ایران می باشد.صادرات بادام مامایی توسط این شرکت به کشورهای مختلف اروپایی،عربی و آسیایی انجام می شود.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست چوبی بسیار ضخیم و مستحکمی دارد. مغز بادام مامایی از بادام سنگی درشت تر است و درصد دو قلویی بالایی دارد. مغز این بادام رنگ روشن و طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر می باشد.

مغز بادام مامایی یکی از خوش طعم ترین،پر چرب ترین و بهترین انواع مغز تولید شده در کشور است. از مغز بادام مامایی به صورت خام ،شور و بو داده در انواع آجیل و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. از بادام مامایی هم چنین به دلیل دارا بودن چربی بالا در تولید صابون نیز استفاده می شود.

در صورت تمایل به خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره و استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام ماماییفروش و صادرات بادام ماماییمرکز فروش بادام ماماییمرکز فروش و صادرات بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *