پسته کله قوچی درجه یک دامغان _ بازرگانی خشکبار شادیز

پسته کله قوچی درجه یک دامغان

پسته کله قوچی درجه یک دامغان _ بازرگانی خشکبار شادیز پسته کله قوچی درجه یک و مرغوب دامغان را با قیمتی فوق العاده به فروش می رساند.

پسته کله قوچی درجه یک دامغان

پسته دامغان جزو پسته های بسیار مرغوب و درجه یک تولید شده در کشور می باشد. شهرستان دامغان قطب اصلی تولید و فروش پسته در استان سمنان است. آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب این شهرستان محل بسیار مناسبی جهت کشت و پرورش پسته است.

پسته کله قوچی یکی از پسته های پرورشی شهرستان دامغان و جزو پسته های لوکس تجاری در ایران می باشد. پسته کله قوچی دامغان یکی از پر فروش ترین و معروف ترین انواع پسته های ایرانی است که علاوه بر بازار داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

ویژگی های پسته کله قوچی

پسته کله قوچی ظاهری درشت،گرد و تپل دارد . به دلیل شباهت پسته کله قوچی به سر قوچ آن را به این اسم نام گذاری کرده اند. پسته کله قوچی جزو ارقام فندقی به شمار می آید این پسته پس از پسته اکبری لوکس ترین و با ارزش ترین پسته تجاری در کشور به شمار می آید. پسته کله قوچی علاوه بر درشتی درجه خندانی بالا و طعم بسیار بی نظیری دارد که بر محبوبیت آن افزوده است البته بیشترین شهرت این پسته به دلیل درشتی آن است.

از پسته کله قوچی بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. کشورهای عربی از جمله بزرگ ترین خریداران پسته کله قوچی می باشند. پسته کله قوچی علاوه بر دامغان در استان کرمان و خراسان نیز تولید می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان متعدد در دامغان، مرغوب ترین پسته کله قوچی را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران گرامی عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی دامغانپسته کله قوچی درجه یکپسته کله قوچی درجه یک دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *