فروش گردوی مرغوب همدان _ شرکت خشکبار شادیز

فروش گردوی مرغوب همدان

فروش گردوی مرغوب همدان _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردو و مغز گردوی درجه یک همدان را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش گردوی مرغوب همدان

استان همدان یکی از بزرگ ترین مناطق تولید کننده گردو در کشور است که با برخورداری از آب و هوا و موقعیت جغرافیایی خوب بهترین انواع گردو را در کشور تولید می کند. مهم ترین قطب تولید گردو در استان همدان شهرستان تویسرکان است و پس از آن شهرهای ملایر،نهاوند و.. می باشد.

گردوهای تولید شده در همدان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.از مهم ترین ویژگی های گردوی همدان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پوست بسیار نازک

مغز درشت و سفید

میزان چربی بالا

طعم خاص و بسیار عالی

میزان تقاضای بالا

گردو میوه ای بسیار مغذی و ارزشمند است که به سبب برخورداری از انواع مواد مغذی و املاح معدنی از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا سرشاز از چربی های مفید امگا۳ است که به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز هم چنین پیشگیری از آلزایمر کمک می کند. مغز گردو هم چنین تاثیر به سزایی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده گردو مرغوب ترین انواع گردو و مغز گردوی تولید شده در همدان را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردوی مرغوب همدانفروش گردوی همدانگردوی مرغوب همدانگردوی همدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *