خرید بادام سنگی شیراز _ شزکت خشکبار شادیز

خرید بادام سنگی شیراز

خرید بادام سنگی شیراز _ شزکت خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک تولید شده در شیراز را به صورت عمده و دست اول به فروش می رساند.

خرید بادام سنگی شیراز

همان ط.ور که می دانید استان فارس یکی از بزرگ ترین مناطق تولید کننده بادام سنگی در ایران است و شهر شیراز به عنوان مرکز این استان بزرگ ترین قطب فروش بادام در استان فارس به شمار می آید.

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی است این بادام پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام سنگی طعم شیرین و خواص تغذیه ای و درمانی بسیار فراوانی دارد.

خصوصیات بادام سنگی:

مغز شیرین و خوش طعم

درصد چربی بالا

قیمت مناسپ و متعادل

مناسب جهت مصارف داخل و صادرات

حجم بالای تولید

عرضه و تقاضای بالا

بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف کشور کشت می شود. بادام سنگی بیشتر در استان های فارس،کرمان،چهار محال بختیاری و اصفهان تولید می گردد. بادام سنگی نولید شده در استان فارس به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. بادام سنگی میزان تقاضای بالایی هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد.

صادرات بادام سنگی توسط تجار به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه ایران انجام می شود. از مغز بادام سنگی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام سنگی درجه یک شیراز را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عزیز عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و اطلاع از قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی شیرازخرید بادام سنگی شیرازخرید بادام شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *