قیمت صادرات مغز بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز

قیمت صادرات مغز بادام مامایی سامان

قیمت صادرات مغز بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز مغز بادام مامایی سامان را با قیمت های رقابتی به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

قیمت صادرات مغز بادام مامایی سامان

مغز بادام مامایی با کیفیت ایرانی که برای صادرات استفاده می شود در شهرستان سامان تولید می گردد. شهرستان سامان قطب اصلی و مهم تولید بادام مامایی در استان چهار محال بختیاری است. مغز بادام مامایی به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالا قیمت بالاتری نسبت به سایر ارقام بادام دارد.

به طور کلی ملاک تعیین قیمت مغز بادام مامایی اندازه و سایز آن است. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت آن بالاتر است.

نحوه محاسبه قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

همانطور که گفتیم قیمت بادام مامایی به سایز مغز این بادام بستگی دارد هر چه سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر است.

نحوه محاسبه سایز مغز بادام مامایی بدین گونه است که ابتدا میزان صد گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های این صد گرم را شمارش می کنند میزان دانه موجود در این صد گرم سایز بادام است.

مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی دسته بندی می کنند.

سایز های مختلف مغز بادام مامایی عبارتند از:

• سایز ۹۰-۸۰ یا ۵A
• سایز ۱۰۰-۹۰ یا ۴A
• سایز ۱۰۵-۱۰۰ یا ۳A
• سایز ۱۱۵-۱۱۰ یا ۲A
• سایز ۱۲۵-۱۲۰ یا A
• سایز ۱۳۵-۱۳۰ یا ES
• سایز ۱۴۵-۱۴۰ یا ESB
• سایز ۱۵۰ به بالا یا Mini

صادرات بادام مامایی سامان

بادام مامایی یکی از بهترین و مرغوبترین انواع بادام ایرانی است که بیشتر جنبه صادراتی دارد. بیشترین میزان تولید بادام مامایی ایران در استان چهار محال بختیاری است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید و صادرات بادام مامایی در این استان به شمار می آید.

هر ساله حجم بسیار بالایی از مغز بادام مامایی تولید شده در این منطقه به کشورهای مختلف خارجی از جمله هند صادر می گردد. کشور هندوستان مشتری اصلی بادام مامایی محسوب می شود. بعد از هند کشور روسیه،ترکیه و کشورهای عربی از بزرگترین خریداران این محصول به شمار می روند.در واقع صادرات بادام مامایی و فروش آن در در بازارهای بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این محصول دارای رنگ زرد روشن بوده و طعم شیرینی دارد. بادام مامایی بر خلاف سایر ارقام مغز بادام ایرانی درصد تلخی آن صفر می باشد. مغز بادام مامایی هم چنین ارزش غذایی و درصد دوقلویی بالایی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه فروش و صادرات بادام در ایران به شمار می آید. این مجموعه انواع مغز بادام مامایی با کیفیت سامان را به صورت مستقیم و با قیمت فوق العاده به خریداران و تجار در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام مامایی

صادرات مغز بادام سامانقیمت صادرات بادام ماماییقیمت صادرات بادام مامایی سامانقیمت صادرات مغز بادام سامانقیمت صادرات مغز بادام مامایی سامان

۳۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *