مرکز فروش پسته صادراتی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

مرکز فروش پسته صادراتی رفسنجان

مرکز فروش پسته صادراتی رفسنجان _ بازرگانی شادیز انواع مختلف پسته صادراتی و مرغوب رفسنجان را بصورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

مرکز فروش پسته صادراتی رفسنجان

پسته صادراتی رفسنجان از بهترین ارقام آجیل و خشکبار ایران است. این محصول را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از مرکز فروش انواع پسته صادراتی شادیز،خریداری نمایید.

پسته یکی از پر طرفدارترین انواع آجیل ها و تنقلات در دنیا است. این محصول در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران،آمریکا،ترکیه،سوریه،چین و دیگر کشورها تولید می شود. در این بین کشور ایران بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پسته درجه یک در دنیا به شمار می آید. در سالهای اخیر کشور آمریکا نیز با تولید انبوه پسته به رقیبی برای پسته های ایرانی در بازارهای جهانی تبدیل شده است اما باز هم پسته های آمریکایی از لحاظ تنوع و کیفیت قابل مقایسه با پسته های ایرنی نیستند. پسته های ایرانی به سبب برخورداری از شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مناسب تنوع بسیار بالا و طعم بسیار عالی دارند و در دنیا بی رقیب هستند.

انواع پسته صادراتی

همانطور که گفتیم پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند به صورتی که تا کنون بیش از ۵۰ نوع پسته در نقاط مختلف ایران کشت شده است. پسته صادراتی ایرانی ارقام مختلفی از با کیفیت ترین پسته ها را شامل می شود. از مهم ترین پسته های صادراتی ایران می توان موارد زیر را نام برد:

  • کله قوچی
  • اکبری
  • بادامی
  • احمد آقایی
  • اوحدی(فندقی)
  • خنجری دامغان
  • شاه پسند دامغان
  • پسته قزوینی

هر ساله حجم بسیار بالایی از پسته های تولید شده در ایران به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای اروپایی،کشورهای آسیایی،کشورهای عربی و .. صادر می گردد که ارز آوری بسیار بالایی برای کشور به همراه دارد.به طور کلی پسته های ایرانی به دو گروه کلی فندقی و بادامی تقسیم می شود. به طور مثال پسته هایی که ظاهری کشیده و بادامی شکل دارند در این دسته قرار دارند مانند پسته اکبری،احمد آقایی،خنجری و.. . پسته هایی که ظاهری گرد و کروی شکل دارند نیز در دسته پسته های فندقی قرار می گیرند مانند پسته فندقی،پسته کله قوچی و..

پسته صادراتی رفسنجان

پسته در استان های مختلف ایران تولید می گردد اما بخش قابل توجهی از آن که به کشورهای دیگر صادر می گردد به پسته صادراتی رفسنجان اختصاص دارد. رفسنجان قطب اصلی تولید پسته در ایران به شمار می آید. پسته های تولید شده در رفسنجان نیز انواع و ارقام مختلفی دارد . از جمله مهم ترین پسته های رفسنجان می توان به پسته فندقی،احمد آقایی،اکبری و کله قوچی اشاره کرد. به طور کلی پسته رفسنجان به دلیل کیفیت بالا،طعم عالی و تنوع بی نظیر در کل دنیا معروف است و فروش بالایی در بازار های داخلی و خارجی دارد.

مرکز فروش پسته

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز فروش پسته در ایران،انواع پسته صادراتی رفسنجان را با قیمت مناسب و در حجم های بالا به فروش می رساند. این مجموعه از طریق حذف واسطه ها انواع پسته را با قیمت های منحصر به فرد به خریداران و تجار در نقاط مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

مرکز فروش پسته صادراتیمرکز فروش پسته صادراتی رفسنجان

۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *