خرید عمده بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز

خرید عمده بادام مامایی برای صادرات

almonds nuts on a wooden table background


خرید عمده بادام مامایی برای صادرات _ بازرگانی شادیز عمده بادام مامایی صادراتی را بصورت مستقیم به خریداران و تجار داخلی و خارجی عرضه می نماید.

خرید عمده بادام مامایی برای صادرات

بادام مامایی یکی از بهترین و مرغوبترین انواع بادام ایرانی است که بیشترین حجم صادرات بادام از کشور را به خود اختصاص داده است. بیشترین میزان تولید بادام مامایی ایران در استان چهار محال بختیاری می باشد. شهرکرد به عنوان مرکز این استان بازار اصلی خرید و فروش این محصول است. علاوه بر شهرکرد شهرستان های سامان و بن هر ساله حجم بالایی از این محصول را در کشور تولید کرده و روانه بازارهای خارجی می نمایند.

به طور کلی صادرات بادام مامایی به بازارهای بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است. همین امر سبب شده تا بسیاری از خریداران و صادر کنندگان جهت تامین بادام مامایی به شهرهای تولید کننده آن مراجعه نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین و اصلی ترین مرکز تولید و فروش بادام مامایی در ایران،آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به خریداران و تجار در نقاط مختلف می باشد. خریداران محترم می توانند عمده بادام مامایی صادراتی را به صورت مستقیم، با تضمین کیفیت و قیمت از این مجموعه خریداری نمایند.

قیمت بادام مامایی با پوست

قیمت بادام مامایی با پوست با توجه به درصد و کیفیت مغز هم چنین درشتی و ریزی بادام محاسبه می شود. بادام با پوست نسبت به مغز بادام زمان ماندگاری طولانی تری دارد و انبار داری آن نیز آسان تر است. از این رو بسیاری از انبارداران پیش از دریافت سفارشات اقدام به شکست بادام نمی کنند. به همین دلیل کیفیت مغز بادام در زمان عرضه بالا خواهد بود.

قیمت مغز بادام مامایی

بادام مامایی از جمله بادام های سخت پوست است به همین دلیل بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام برای صادرات استفاده می شود. قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می شود.

نحوه محاسبه سایز مغز بادام بدین گونه است که میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های این صد گرم را شمارش می کنند میزان دانه موجود در صد گرم را سایز بادام می گویند. هر چه تعداد مغز موجود در ۱۰۰ گرم کمتر باشد یعنی مغز بادام درشت تر است و قیمت بالاتری دارد و هر چه تعداد مغز بادم در صد گرم بیشتر باشد سایز آن کوچکتر است در نتیجه قیمت پایین تری دارد.

مغز بادام مامایی گریدهای مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی دسته بندی می کنند.

سایز مغز بادام مامایی به صورت زیر می باشد:

• سایز ۹۰-۸۰ یا ۵A
• سایز ۱۰۰-۹۰ یا ۴A
• سایز ۱۰۵-۱۰۰ یا ۳A
• سایز ۱۱۵-۱۱۰ یا ۲A
• سایز ۱۲۵-۱۲۰ یا A
• سایز ۱۳۵-۱۳۰ یا ES
• سایز ۱۴۵-۱۴۰ یا ESB
• سایز ۱۵۰ به بالا یا Mini

قیمت بادام مامایی در بازار هند

کشور هند بزرگترین و اصلی ترین خریدار مغز بادام مامایی ایرانی است. مردم این کشور علاقه بسیار زیادی به بادام مامایی دارند . هر ساله حجم های بسیار بالایی از این محصول توسط تجار هندی از ایران خریداری می شود.

بیشترین صادرات بادام مامایی از طریق راه های دریایی به کشور هندوستان انجام می شود. در سالهای اخیر قیمت بادام مامایی در هند افزایش داشته است. این افزایش قیمت نیز باعث بیشتر شدن صادرات بادام به هند شده است. از جمله دلایل افزایش صادرات بادام مامایی می توان به نوسانات نرخ ارز و افزایش ارزش دلار در مقابل ریال ایران اشاره کرد.

همین امر سبب افزایش چشمگیر صادرات بادام مامایی در سالهای اخیر شده است.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه تولید،فروش و صادرات انواع بادام در ایران است. این مجموعه انواع بادام مامایی را به صورت مستقیم به صادر کنندگان داخلی و تجار مختلف در کشورهای خارجی از جمله هند ارائه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

خرید بادام برای صادراتخرید بادام مامایی برای صادراتخرید عمده بادام مامایی برای صادراتخرید عمده بادام مامایی صادراتی

۸ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *