صادرات مغز پسته سبز به ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته سبز به ترکیه

صادرات مغز پسته سبز به ترکیه _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز پسته سبز ایرانی را در حجم های بالا به کشور ترکیه صادر می نماید.

صادرات مغز پسته سبز به ترکیه

کشور ترکیه یکی از بزرگترین خریداران انواع مغز پسته ایرانی مخصوصا مغز پسته سبز است. کشور ترکیه از تولید کنندگان اصلی شیرینی و شکلات در دنیا است. به همین دلیل صادرات مغز پسته به خصوص  آن هایی که تنه سبز و سایز ریز دارند به ترکیه بسیار بالاست.

بیشترین مصرف مغز پسته سبز در ترکیه برای تهیه و تزیین انواع شیرینی و شکلات است. بهترین نوع مغز پسته ای که برای این کشور مناسب است مغز پسته هراتی و مغز کال است که همگی درون سبز رنگی دارد و از نظر قیمت نیز برای صادرات مناسب می باشد.

صادرات مغز پسته به ترکیه برای دو منظور انجام می شود که عبارتند از:

  1. مصرف در بازارهای داخلی این کشور
  2. صادرات مجدد آن به دیگر کشورها

صادرات مغز پسته سبز ایرانی

مغز پسته سبز یکی از پر متقاضی ترین انواع مغز پسته صادراتی ایران است که علاوه بر ترکیه به دیگر کشورهای خارجی نظیر کشورهای اروپایی،هند،امارات،ژاپن،چین،اردن و.. نیز صادر می گردد. در این بین کشورهای اروپایی بیشتر مغز پسته کال و دو پوست شده سبز را از ایران خریداری می نمایند. اما کشورهایی مانند امارات و اردن انواع مغز پسته صادراتی را درخواست می کنند.

در بین مشتریان پسته و مغز پسته ایرانی کشور هند نیز سهم قابل توجهی دارد. این کشور عمدتا مغز پسته گلدار و سبز را خریداری می کند به خصوص مغز پسته سبز ممتاز گلدار،فتدقی و احمد آقایی.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه صادرات پسته در ایران است. این مجموعه انواع پسته و مغز پسته های مرغوب ایرانی را به کشور ترکیه و سایر نقاط دنیا صادر می نماید.

در صورت تمایل به حرید و صادرات محصول هم چنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات مغز پسته به ترکیهصادرات مغز پسته سبز به ترکیه

۳۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *