مرکز فروش بادام محب ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

مرکز فروش بادام محب ایرانی

مرکز فروش بادام محب ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز مرکز اصلی تامین و فروش بادام محب پوست کاغذی به صورت مستقیم از تولید کننده در ایران می باشد.

مرکز فروش بادام محب ایرانی

بادام محب نوعی متفاوت از بادام درختی تولید شده در ایران به شمار می آید. بادام محب بر خلاف سایر انواع بادام درختی پوست چوبی سبک تر و نازک تری دارد که به راحتی با فشار دو انگشت قابل شکستن است. بادام محب با نام بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز شناخته می شود.

مغز بادام محب از دیگر انواع مغزها خشک تر اما ترد تر است. بادام محب نمونه ای لوکس از خشکبارهای ایرانی است که از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و به عنوان تنقلات استفاده می شود.

مهم ترین مزیت بادام محب درصد مغز به پوست بالا و قیمت متعادل و متناسب آن است. میزان مغز بادام محب از بادام مامایی و ربیع نیز بیشتر است به همین دلیل خرید این نوع بادام بسیار مقرون به صرفه است.

بادام محب در مناطق مختلف کشور از جمله استان چهار محال بختیاری،اصفهان،فارس و کرمان به صورت عمده تولید می گردد. علاوه بر بازار پر رونق داخلی این محصول طرفداران بسیاری در کشورهای خارجی متعدد دارد. کشورهای همسایه،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس از جمله بزرگ ترین خریداران بادام محب می باشند.

به طور کلی بادام محب بهترین و مناسب ترین نوع بادام جهت پذیرایی از مهمانان،مراسم های خاص،مشتریان لوکس پسند و صادرات به صورت عمده می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز تامین کننده بادام در کشور،مرغوب ترین بادام محب را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و تناژی به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید،فروش و دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

فروش بادام محب ایرانیمرکز فروش بادام ایرانی محبمرکز فروش بادام محبمرکز فروش بادام محب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *