فروش بادام مامایی بدون واسطه _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام مامایی بدون واسطه

فروش بادام مامایی بدون واسطه _ بازرگانی خشکبار شادیز عمده بادام مامایی درجه یک را بصورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.

فروش بادام مامایی بدون واسطه

فروش بادام مامایی تازه ایرانی توسط این مجموعه به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می پذیرد. مشتریان عزیز می توانند محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن از این مرکز خریداری نمایند.

بادام مامایی مرغوب ترین و خوش طعم ترین بادام تولید شده در ایران است. بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود تولید می گردد. این نوع بادام پوست چوبی بسیار سختی دارد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد.

مغز بادام مامایی طعم شیرین و لذیذی دارد و در صد تلخی آن صفر است. بادام مامایی به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد. مغز بادام مامایی رنگ روشن و حالتی چروکیده دارد که بهترین راه جهت شناخت آن از سایر انواع مغز بادام می باشد.

بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال می توان نگهداری کرد. بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس است. بادام مامایی معمولا در اوایل شهریور ماه برداشت می شود.

بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به شکل مغز شده و با پوست به کشورهای مختلف نظیر هند،ترکیه،روسیه و .. صادر می گردد. این بادام مصرف داخلی پایینی دارد زیرا هنوز به طور کامل در ایران شناخته نشده است و از طرفی نیز قیمت بالایی دارد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام؛شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

متقاضیان عزیز می توانند جهت خرید عمده این محصول از طریق روش های ارتباطی با ما در ارتباط باشند.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

فروش بادام ماماییفروش بادام مامایی بدون واسطهفروش بدون واسطه بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *