عرضه پسته فندقی برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز

عرضه پسته فندقی برای صادرات

عرضه پسته فندقی برای صادرات _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته فندقی را جهت صادرات به کشورهای مختلف بدون واسطه به فروش می رساند.

عرضه پسته فندقی برای صادرات

پسته فندقی محبوب ترین و پر فروش ترین پسته تولید شده در ایران به شمار می رود. این پسته همانطور که از نام آن پیداست ظاهری گرد و کوچک دارد به همین دلیل انس آن پایین است و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد. این نوع پسته پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته دارا می باشد این درحالی است که پسته فندقی ظاهر زیبا،طعم بسیار عالی و مغز سبز و پر چربی دارد.

بیشترین حجم تولید و صادرات پسته در کشور متعلق به پسته فندقی است. پسته فندقی در انواع مختلفی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد که عبارتند از:

پسته فندقی دستچین

پسته فندقی خندان

پسته فندقی آب خندان

پسته فندقی دهن بست

بیشترین حجم صادرات پسته فندقی به کشوهای قیمت محور مانند چین،روسیه،ویتنام،هنگ کنگ و .. انجام می شود. کشورهای قیمت محور کشورهایی هیستند که اولویت اول در خرید محصول برای آن ها قیمت پایین و ارزانتر پسته است. به همین دلیل پسته فندقی مناسب ترین گزینه برای صادرات به این کشورها می باشد.

قیمت پسته فندقی به قیمت جهانی پسته بسیار نزدیک است به همین دلیل پسته فندقی تنها پسته ای است که توانایی رقابت با پسته آمریکایی را دارد.

پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید و امروز یکی از پر طرفدارترین انواع پسته در جهان به شمار می رود.

بازرگانی شادیز انواع پسته فندقی صادراتی را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت به صورت تناژی به فروش می رساند.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی برای صادراتعرضه پسته فندقیعرضه پسته فندقی برای صادراتعرضه پسته فندقی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *