فروش بادام تازه شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام تازه شهرکرد

فروش بادام تازه شهرکرد _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع بادام درختی تازه و درجه یک شهرکرد را به صورت مستقیم از تولید کننده به فروش می رساند.

فروش بادام تازه شهرکرد

شهرکرد از قطب های بادام خیز ایران است انواع مختلف بادام درختی شامل بادام سنگی،بادام ربیع،بادام مامایی و بادام پوست کاغذی به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد و پس از برداشت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

استان چهار محال بختیاری از بزرگترین استان های تولید کننده بادام در کشور است این استان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مناسب بهترین محل برای کشت و پرورش بادام است بادام های تولید شده در این منطقه طعم،کیفیت و چربی بسیار بی نظیری دارند و به صورت با پوست و بدون پوست به بازار عرضه می گردند.

بادام شهرکرد به عنوان مرغوب ترین بادام تولید شده در ایران همواره از میزان عرضه و تقاضای پر رونقی برخوردار است بادام از معروف ترین خشکبار و عضو ثابت آجیل های ایرانی است مغز بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

دو نوع بادام کاغذی و بادام مامایی تنها در این استان و در نواحی حاشیه زاینده رود کشت می شود حدود ۶۵ درصد از بادام های تولید شده در استان چهارمحال بختیاری مربوط به بادام مامایی است که حدود ۹۰ درصد آن به کشورهای متعدد از جمله هند صادر می گردد.

بازرگانی شادیز در زمینه خرید،فروش و صادرات انواع بادام در ایران فعالیت می نماید تجار و خریداران عزیز می توانند از طریق این مجموعه محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از باغدار و با قیمت مناسب خریداری نمایند.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

بادام تازه شهرکردفروش بادام تازه شهرکردفروش بادام شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *