صادرات مغز پسته به اروپا _بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته به اروپا

صادرات مغز پسته به اروپا _بازرگانی شادیز از شرکت های صادرکننده پسته و مغز پسته به کشورهای اروپایی و سایر نقاط جهان در ایران می باشد.

صادرات مغز پسته به اروپا

کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده خشکبار در دنیا است یکی از شناخته شده ترین انواع خشکبار ایرانی در بازارهای جهانی پسته است پسته های ایرانی به دلیل طعم و کیفیت عالی هم چنین تنوع زیاد در دنیا شهرت دارند انواع پسته های ایرانی به صورت مغز و با پوست به نقاط مختلف دنیا از جمله کشورهای اروپایی صادر می گردد.

مغز پسته از جمله خشکبارهای ایرانی است که میزان تقاضای بالایی از سوی کشورهای اروپایی مانند آلمان،فرانسه،اسپانیا،ایتالیا،انگلستان و سایر کشورها دارد مغز پسته های ایرانی نیز در انواع مغز پسته کال،مغز پسته سبز،مغز پسته معمولی،خلال پسته،مغز پسته لپه و دندانه در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود.

مغز پسته سبز بهترین و مرغوبترین انواع مغز پسته است که قیمت بالایی دارد و گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای ثروتمند اروپایی می باشد مغز پسته های ایرانی چربی زیاد،رنگ سبز و طعم بسیار خوبی دارند انواع مغز پسته به صورت عمده و بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می گردد.

قیمت مغز پسته با توجه به رنگ،سایز و کیفیت آن محاسبه می شود مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود .

بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تازه و درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به کشورهای متقاضی صادر می نماید شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و آغاز فعالیت های تجاری با شما عزیزان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون سایر محصولات و خدمات شادیز از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات مغز پستهصادرات مغز پسته به اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *