فروش گردو خارجی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش گردو خارجی اعلا

فروش گردو خارجی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی خارجی مرغوب را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز عرضه می نماید.

فروش گردو خارجی اعلا

گردو از پر کاربرد ترین و مغذی ترین انواع خشکبار در دنیا است امروزه از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،درمانی و بهداشتی  استفاده می شود گردو در انواع ایرانی و خارجی در بازارهای کشور موجود می باشد گردوهای خارجی نسبت به گردوهای تولید داخل قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری دارند به همین دلیل مردم از خرید آن ها استقبال می کنند.

معروف ترین گردوهای خارجی موجود در بازارهای ایرانی را می توان گردوی شیلی،گردو آمریکایی،گردو اوکراینی،گردو بلغاری و… را نام برد در این بین گردوی شیلی به عنوان بهترین و مرغوبترین گردوی خارجی در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

یکی از خصوصیات مشترک گردوهای خارجی پوست نازک و یا به اصطلاح کاغذی آن ها است که استفاده از آن ها را آسان تر کرده است گردوهای خارجی درصد مغز به پوست بالایی دارند مغز گردوهای خارجی رنگ سفید و چربی بالایی دارد.

انواع گردوهای خارجی به صورت با پوست و بدون پوست در بازارهای کشور خرید و فروش می شود بهترین روش برای خرید گردوی خارجی خرید از واردکنندگان اصلی این محصول است شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از وارد کنندگان گردو ،انواع گردوی خارجی اعلا و درجه یک را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

گردو منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین ،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که سلامت و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد امگا۳ موجود در گردو سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش گردو خارجیفروش گردو خارجی اعلاگردو خارجی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *