بادام مامایی درجه یک صادراتی _ بازرگانی شادیز

بادام مامایی درجه یک صادراتی

بادام مامایی درجه یک صادراتی _ بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب و درجه یک را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

بادام مامایی درجه یک صادراتی

بادام مامایی یکی از بادام های صادراتی و ارز آور ایران است این بادام بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و مناطق حاشیه زاینده رود کشت می شود بادام  مامایی از مرغوب ترین انواع بادام درختی است و خواص تغذیه ای بالایی دارد به همین دلیل متقاضیان بسیاری از کشورهای مختلف از جمله کشور هند دارد.

خرید و فروش بادام مامایی به صورت مغز و با پوست در شهرکرد از رونق بالایی برخوردار است این بادام قیمت بالایی دارد به همین دلیل مصرف داخلی پایینی دارد مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد درصد مغز این بادام از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن زیاد است.

تولید و فروش بادام مامایی به دلیل میزان تقاضای بالا بسیار سود آور است و توسط تجار به کشورهای هند،ترکیه ،روسیه و دیگر کشورها صادر می گردد بادام مامایی از درختانی است که در مناطق سردسیری رشد می کند بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد.

از بادام مامایی برای تهیه روغن،تولید مواد شوینده و به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود علاوه بر این بادام مامایی خواص و املاح معدنی فراوانی دارد مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها و دندان ها هم چنین پیشگیری از پوکی استخوان می شود ویتامین ها و پروتئین های بادام مامایی سبب تقویت پوست و مو می شود بادام هم چنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از انواع سرطان پیشگیری می کند.

بازرگانی شادیز انواع بادام مامایی با پوست و مغز بادام مامایی صادراتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی درجه یکبادام مامایی درجه یک صادراتیبادام مامایی صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *