خرید بادام سنگی تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز

خرید بادام سنگی تویسرکان

خرید بادام سنگی تویسرکان _ شرکت خشکبار شادیز انواع بادام سنگی درجه یک تویسرکان را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران عزیز ارائه می نماید.

خرید بادام سنگی تویسرکان

بادام سنگی یکی از رایج ترین انواع بادام درختی در ایران می باشد بادام سنگی تویسرکان از مرغوبترین انواع بادام تولید شده در ایران است بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و میزان چربی بالاتری نسبت به سایر انواع بادام درختی دارد.

بادام سنگی تولید شده در تویسرکان مغز درشت،طعم خوب و چربی بی نظیری دارد و به صورت و مغز و با پوست در فروشگاه های سراسر کشور خرید و فروش می شود از مغز بادام سنگی به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود .مغز بادام خواص مغذی و میزان چربی بالایی دارد البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند.

درخت بادام ستگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند بادام میوه ای دو پوسته است یک پوست سبز و کرکی مانند که به تدریج خشک می شود و یک پوست سخت و چوبی که مغز گردو درون آن قرار دارد بادام سبز را برای مصرف مستقیم برداشت می نمایند بادام سبز چغاله نام دارد و مانند بادام خشک خواص فراوانی دارد.

شرکت خشکبار شادیز بادام و مغز بادام سنگی تولید شده در تویسرکان را به صورت عمده و با بهترین قیمت به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی تویسرکانخرید بادام تویسرکانخرید بادام سنگیخرید بادام سنگی تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *