بادام سنگی ارگانیک عمده _ شرکت بازرگانی شادیز

بادام سنگی ارگانیک عمده

بادام سنگی ارگانیک عمده _ شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی ارگانیک ایرانی را به صورت عمده به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

بادام سنگی ارگانیک عمده

بادام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار ضخیمی دارد و به به سختی شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و چربی بالایی دارد بادام سنگی ارگانیک به بادامی می گویند که نسبت به دیگر انواع بادام از سلامت و بهداشت بیشتری برخوردار است و در آبیاری و پرورش آن از آب های فاضلاب و کودهای مضر شیمیایی استفاده نشده باشد.

بادام های خارجی بر خلاف بادام های ایرانی ظاهر مناسب تری دارند اما این ظاهر زیبا به دلیل دست کاری ژنتیکی آن ها است همانطور که می دانید مصرف بادام های ترا ریخته سبب بروز بیماری های جسمی و روحی در افراد می شود بادام های ایرانی کاملا طبیعی هستند و خواص مغذی بسیار فراوانی دارند.

مصرف بادام ارگانیک سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،بهبود عملکرد مغز و قلب،کاهش وزن،تقویت معده،تقویت عملکرد دستگاه گوارشی و افزایش قدرت بینایی می شود و از بیماری های آلزایمر و سرطان پیشگیری می کند مصرف بادام هم چنین سرفه ،زخم روده،درد کلیه،پوکی استخوان و دیگر بیماری ها را درمان می نماید.

از مغز بادام به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز بادام چربی بسیار زیادی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی آن از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول بد خون می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز مرغوبترین بادام سنگی ارگانیک ایرانی را به صورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام ارگانیکبادام ارگانیک عمدهبادام سنگی ارگانیکبادام سنگی ارگانیک عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *