مغز گردو درجه یک ایرانی _ مجموعه بازرگانی شادیز

مغز گردو درجه یک ایرانی

مغز گردو درجه یک ایرانی _ مجموعه بازرگانی شادیز انواع مغز گردو خوش طعم و تازه ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت به صورت عمده عرضه می نماید.

مغز گردو درجه یک ایرانی

مغز گردو از پر مصرف ترین و البته مغذی ترین انواع خشکبار ایرانی است مغز گردو تنها بخش خوراکی میوه گردو است که با یک پوست قهوه ای رنگ و استخوانی پوشیده شده است مغز گردو را غذای مغز می نامند اما نه به خاطر شباهت آن به مغز انسان بلکه به دلیل دارا بودن امگا۳ فراوان که سبب تقورت حافظه در کودکان و بزرگسالان و بهبود عملکرد مغز می شود.

مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است که از روغن آن جهت مصارف موضعی و خوراکی استفاده می شود چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و کلسترول مفید خون را افزایش می دهد.

مغز گردوهای ایرانی به دلیل طعم و مزه خوب و روغن فراوان بسیار مرغوب می باشند مغز گردو در انواع مغز گردو دو پر،مغز گردو سفید،مغز گردو معمولی،مغز گردو خورشتی و مغز گردو دندانه در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود کیفیت و قیمت مغز گردو با توجه به رنگ؛درصد چربی و طعم آن متفاوت است مغز گردوی دو پر سفید مرغوب ترین نوع آن است و با قیمت بالاتری عرضه می گردد.

مغز گردو حاوی انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و منیزیم است که سلامت بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد.

مصرف مغز گردو به صورت روزانه حدود ۹۰ درصد از نیازهای بدن به چربی های ضروری را تامین می کند،مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان می شود،مصرف گردو سبب تقویت پوست و مو می شود و به عملکرد بهتر قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک می کند.

خریداران عزیز می توانند مغز گردوی تازه ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده در این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

مغز گردو ایرانیمغز گردو درجه یکمغز گردو درجه یک ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *