فروش عمده بادام ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام ایرانی

فروش عمده بادام ایرانی _شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام درختی ایرانی درجه یک را بصورت خام و عمده به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

فروش عمده بادام ایرانی

بادام درختی از عمده خشکبارهای تولیدی ایران است بادام درختی در مناطق مختلف ایران بصورت عمده کشت می شود درخت بادام مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد به همین دلیل در رطوبت کم و در زمین های کشت دیم نیز رشد می کند.

بادام منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به پیشگیری از بیماری و حفظ سلامتی بدن کمک می کند بادام از محبوب ترین خشکبارها و عضو ثابت آجیل های ایرانی است  بادام درختی بصورت عمده و جزئی در بازارهای سراسر کشور به فروش می رسد و همواره متقاضیان بسیار زیادی دارد.

بادام درختی انواع مختلفی دارد که معروف ترین آن ها عبارتند از بادام سنگی،بادام مامایی و بادام کاغذی هر یک از انواع بادام خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای دارد از انواع بادام بصورت خام و شور در آجیل ها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از بادام در صنایع دارویی ،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود مغز بادام درصد چربی بالایی دارد به همین دلیل روغن آن را جهت مصارف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نماید روغن بادام اصل از گران ترین انواع روغن است.

شرکت بازرگانی شادیز بواسطه ی همکاری با تولید کنندگان بادام در سطح کشور بهترین انواع بادام درختی را بصورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به فروش می رساند محصولات شادیز بصورت دست اول و خام عرضه می گردد. هدف ما ارتقاء سطح کیفی محصولات و رضایتمندی مشتریان است.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

ف روش بادام ایرانیفروش بادام عمدهفروش عمده بادامفروش عمده بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *