خرید عمده بادام کاغذی ایرانی _مجموعه خشکبار شادیز

خرید عمده بادام کاغذی

خرید عمده بادام کاغذی ایرانی _مجموعه خشکبار شادیز بادام کاغذی ایرانی درجه یک را بصورت عمده و خام به متقاضیان عزیز ارائه می نماید.

خرید عمده بادام کاغذی

بادام کاغذی یکی از بهترین و لوکس ترین بادام های درختی است که در ایران تولید می گردد بادام کاغذی به بادام محب،بادام منقا و بادام سفید نیز شهرت دارد پوسته ی چوبی این بادام بسیار نازک و شکننده است و به راحتی با فشار انگشت شکسته می شود مغز این بادام طعم شیرین و خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد.

بادام کاغذی بیشتر در استان چهار محال بختیاری،اصفهان و مناطق حاشیه زاینده رود تولید می شود از بادام کاغذی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

میزان بالای مغز به پوست این بادام از دیگر دلایل محبوبیت بالای این بادام است تولید بادام پوست کاغذی بسیار پر سود است چرا که این بادام میز ان تقاضای بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد و روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود.

پوست نازک این بادام مانع از رسیدن آلودگی و گردو خاک به مغز این بادام و سفت شدن آن می شود از طرفی شرایط نگهداری آسان تری دارد.

بادام کاغذی در درجه های کیفی متفاوت در بازار موجود می باشد قیمت این بادام از سایر انواع بادام بالاتر است بادام کاغذی بهترین گزینه برای صادرات و برای مشتریان لوکس پسند است.اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستید قطعا بادام پوست کاغذی گزینه ی بسیار مناسبی است.

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید عمده این بادام بصورت مستقیم از تولید کننده از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایند.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

خرید بادام کاغذی ایرانیخرید بادام کاغذی عمدهخرید عمده بادام کاغذیعمده بادام کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *