خرید گردو ایرانی و خارجی عمده _بازرگانی شادیز

خرید گردو ایرانی و خارجی

خرید گردو ایرانی و خارجی عمده _بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب ایرانی و خارجی را بصورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید گردو ایرانی و خارجی

گردو از مغذی ترین و پر متقاضی ترین انواع خشکبار در سراسر دنیا و در ایران می باشد مغز گردو از مغز های بسیار پر چرب و ارزشمند است که خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد از این رو از آن در تهیه ی انواع غذاها و در صنایع مختلف دارویی،بهداشتی و آرایشی استفاده می شود.

انواع گردو در نمونه های ایرانی و وارداتی در بازار بصورت عمده و جزئی به فروش می رسد گردو به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای س اسر ایران خرید و فروش می شود گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند گردوهای ایرانی معمولا ظاهر یک دستی ندارند و میزن درشتی و ریزی در آن ها زیاد است.

گردوهای خارجی بر خلاف گردوهای ایرانی ظاهر زیبا و یکدستی دارند که سبب بازار پسندی آن ها شده است بسیاری از گردوهای خارجی نیز مانند گردوهای ایرانی از نظر دارا بودن مواد مغذی غنی می باشند بیشتر گردوهای خارجی از نوع گردو پوست کاغذی هستند.

مغز گردو منبع غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی می باشد که از مواد ضروری برای تقویت و سلامتی بدن به شمار می آید مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان ها می شود .

گردو با دارا بودن مقادیر زیادی امگا۳ سبب بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود.

بازرگانی شادیز انواع مرغوب گردوهای ایرانی و خارجی را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می نماید شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان و رضایتمندی آنان می باشد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه هذای ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ماگ

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو ایرانی عمدهخرید گردو ایرانی و خارجیخرید گردو خارجی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *