قیمت پسته اکبری دامغان _ مجموعه بازرگانی شادیز

قیمت پسته اکبری دامغان

قیمت پسته اکبری دامغان _ مجموعه بازرگانی شادیز پسته اکبری مرغوب دامغان را بصورت عمده و بصورت دست اول به مشتریان ارائه می نماید.

قیمت پسته اکبری دامغان

دامغان از مراکز اصلی تولید انواع پسته بصورت عمده در ایران می باشد معروف ترین ارقام تجاری پسته در این شهر تولید می گردد پسته اکبری یکی از مرغوب ترین انواع پسته ای است که در شهرستان دامغان با کیفیت عالی تولید می گردد و با مناسب ترین قیمت در بازارهای کشور به فروش می رسد.

پسته اکبری نیز مانند دیگر انواع پسته با کیفیت های متفاوت در دامغان تولید می گردد و با قیمت های متفاوت به فروش می رسد به طور کلی قیمت پسته با توجه به درجه خندانی،رویت پسته و انس آن محاسبه می شود عوامل بسیاری بر قیمت پسته تاثیر گذار است از جمله نرخ ارز در کشور نرخ پسته اکبری با توجه به نرخ ارز در نوسان است زیرا این پسته از ارقام صادراتی پسته ایران می باشد افزایش واسطه از دیگر دلایل تاثیر گذار بر قیمت پسته اکبری است که اثر منفی بر قیمت آن دارد و باعث افزایش آن می شود.

بهترین راه برای خریداری پسته اکبری با کیفیت و قیمت مناسب ،خرید مستقیم از تولید کنندگان اصلی است بازرگانی شادیز جهت رفاه حال خریداران مرغوب ترین پسته اکبری را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان ارائه می دهد دوستان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را بصورت دست اول و بدون واسطه از این مجموعه خریداری نمایند.

پسته های تولید شده در دامغان درجه خندانی بالا،طعم خوب،مغز سبز و تردی دارند که سبب شهرت آن ها در بازارهای جهانی شده است پسته اکبری از دسته پسته های بادامی است که شکل ظاهری کشیده و بلندی دارد .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته اکبری

پسته اکبری دامغانقیمت پسته اکبریقیمت پسته اکبری دامغان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *