بادام مامایی عمده سامان _ شرکت خشکبار شادیز

بادام مامایی سامان

بادام مامایی عمده سامان _ شرکت خشکبار شادیز بهترین بادام مامایی سامان را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

بادام مامایی عمده سامان

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام درختی ایران است منشا این بادام نجف آباد،منطقه سامان در استان چهار محال بختیاری می باشد این بادام تنها در استان چهار محال بختیاری بصورت عمده کشت می شود بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد مغز بادام مامایی رنگ روشن طلایی رنگ و چربی فراوانی دارد مغز بادام مامایی درون پوسته حدود ۸ سال قابل نگهداری است پوست این بادام بسیار ضخیم و مستحکم است.

بادام مامایی از ارقام صادراتی خشکبار است و بصورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف صادر می گردد کشور هند از عمده خریداران بادام مامایی ایران است از بادام مامایی به دلیل دارا بودن چربی زیاد در تولید صابون استفاده می شود از مغز بادام مامایی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل استفاده می شود .

میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و قیمت بالاتری نسبت به بادام سنگی دارد بادام مامایی علاوه بر طعم خوب ،خواص مغذی فراوانی دارد که به حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

منطقه سامان به دلیل دارا بودن آب و هوا و خاک خوب مستعد برای رشد بادام مامایی است و بهترین بادام مامایی در این منطقه تولید می گردد.

شرکت خشکبار شادیز عمده بادام مامایی درجه یک را بدون واسطه و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می نماید .

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام ماماییبادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *