خرید گردو درجه یک تویسرکان -بازرگانی شادیز

خرید گردو درجه یک تویسرکان

خرید گردو درجه یک تویسرکان -بازرگانی شادیز عرضه کننده انواع گردوی مرغوب تویسرکان بصورت عمده و با کیفیت و قیمت مناسب در کشور می باشد.

خرید گردو درجه یک تویسرکان

گردوی تویسرکان از مرغوب ترین گردوهای تولید شده در ایران است انواع گردو با کیفیت فوق العاده در این منطقه کشت و تولید می گردد شهر تویسرکان از مناطق خوش آب  هوای استان همدان و قطب اصلی تولید و فروش گردو در این استان است .

گردوی تولید شده در تویسرکان مغز پر،سفید و درصد چربی بالایی دارد علاوه بر این گردوی تویسرکان طعم بسیار دلپذیری دارد که سبب افزایش فروش و شهرت جهانی آن شده است گردوی تویسرکان در انواع پوست کاغذی و پوست سنگی در بازارهای سراسر کشور خرید و فروش می شود هم چنین به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد .

به تویسرکان به دلیل دارا بودن باغات متعدد گردو لقب پایتخت گردو در ایران را داده اند عمده گردوی تویسرکان پس از برداشت بصورت مغز و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

انواع گردوی تویسرکان در کیفیت و قیمت های متفاوت به فروش می رسد نوع درجه یک این محصول میزان تقاضای بالاتری دارد.

گردو از مقوی ترین و پر چرب ترین مغز های خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع اشباع نشده است که به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند. مغز گردو منبع غنی امگا۳ است که نقش اساسی را در بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه در بدن ایفا می کند.

بازرگانی شادیز بواسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول مرغوب ترین گردوی تویسرکان را بصورت عمده و بدون واسطه به مشتریان عزیز ارائه می دهد جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com\

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید گردو درجه یکخرید گردو درجه یک تویسرکانگردو درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *