خرید پسته عمده رفسنجان _بازرگانی شادیز

خرید پسته عمده رفسنجان

خرید پسته عمده رفسنجان _بازرگانی شادیز عمده پسته مرغوب رفسنجان را بصورت خام و کاملا تضمینی به مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می دهد.

خرید پسته عمده رفسنجان

رفسنجان از بزرگ ترین قطب های تولید و فروش پسته در استان کرمان می باشد رفسنجان با دارا بودن موقعیت خوب جغرافیایی و ارتفاع مناسب از سطح دریا محل مناسبی برای کشت و پرورش پسته در ایران است مهم ترین ارقام کشت شده در این شهرستان شامل پسته اکبری،پسته کله قوچی،پسته احمد آقایی و پسته فندقی است .

پسته های تولید شده در رفسنجان طعم خاص و بی نظیری دارند که سبب شهرت و افزایش تقاضای آن ها شده است انس های مختلف پسته در رفسنجان تولید و بصورت عمده به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد پسته رفسنجان به کشورهای مختلف اروپایی و عربی صادر می گردد سال های بسیار زیادی است که پسته های تولید شده در رفسنجان به عنوان مرغوب ترین پسته ی ایران در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود.

پسته یکی از مهم ترین خشکبارهای ایرانی است و به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان همواره متقاضیان زیادی دارد پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارد به طور کلی پسته ها را به دو گروه پسته بادامی و پسته فندقی تقسیم می کنند پسته هایی که ظاهر کشیده و بلند دارند جزو پسته های بادامی هستند مانند پسته اکبری و احمد اقایی پسته هایی که ظاهری گرد و کروی دارند نیز جزو پسته های فندقی هستند مانند پسته کله قوچی و فندقی.

بازرگانی شادیز با کیفیت ترین پسته رفسنجان را بصورت مستقیم از باغدار به مشتریان ارائه می دهد مشتریان عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را بصورت دست اول و با قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایند.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته عمده رفسنجانخرید پسته رفسنجانخرید پسته عمده رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *