خرید پسته فندقی خام _شرکت خشکبار شادیز

خرید پسته فندقی خام

خرید پسته فندقی خام _شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته فندقی خام را بصورت عمده و بدون واسطه با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

خرید پسته فندقی خام

پسته فندقی از مهم ترین و پر فروش ترین ارقام تجاری پسته در ایران است که بیشتر در استان های کرمان،یزد و مشهد کشت می شود بیشترین سطح زیر کشت پسته در ایران به پسته فندقی تعلق دارد این پسته از ارقام کوچک پسته است و ظاهری گرد و ریز دارد خرید و فروش پسته فندقی در انس های مختلف در بازارهای ایرانی و خارجی انجام می شود.

پسته فندقی با پسته کله قوچی از یک خانواده است با این تفاوت که پسته کله قوچی بسیار درشت اما پسته فندقی ریز است.انس پسته فندقی بالا است که نشانگر ریز بودن آن است.

این پسته برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید به همین دلیل به آن پسته اوحدی نیز می گویند پسته فندقی از ارزان قیمت ترین ارقام پسته در ایران است و میزان تقاضا و صادرات بالایی دارد پسته فندقی بیشتر به کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی مانند چین صادر می گردد.

پسته فندقی به دلیل ریز بودن تعداد پسته بیشتری در یک کیلوگرم قرار می گیرد به همین دلیل خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.بیشترین میزان تولید پسته در ایران به رقم فندقی اختصاص دارد .

شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین پسته فندقی خام را بصورت مستقیم از باغدار و بدون دخالت هیچ واسطه ای به مشتریان عزیز ارائه می دهد در صدرت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر از بازدید و همراهی همیشگی شما دوستان عزیز

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته فندقی خامخرید پسته فندقی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *