پسته خام فندقی درجه یک _مجموعه خشکبار شادیز

پسته فندقی خام

پسته خام فندقی درجه یک _مجموعه خشکبار شادیز پسته فندقی خام درجه را بصورت مستقیم از باغدار و کاملا تضمینی به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.

پسته خام فندقی

پسته فندقی از پر فروش ترین انواع پسته های تجاری تولید شده در ایران می باشد این پسته بیشترین حجم از پسته های تولیدی ایران را به خود اختصاص داده است پسته فندقی از ارقام کوچک پسته است و ظاهری گرد و کروی مانند میوه ی فندق دارد به همین دلیل به آن پسته فندقی می گویند.

بیشترین حجم از این پسته در استان کرمان،منطقه رفسنجان و یزد تولید می گردد پسته فندقی برای نخستین بار توسط فردی به نام مهدی اوحدی در منطقه رفسنجان شناسایی و معرفی گردید این پسته مغز قرمز و بسیار خوش طعمی دارد و از ارزان ترین و اقتصادی ترین انواع پسته ایران به شمار می داید.

پسته فندقی به دلیل ریز بودن تعداد دانه بیشتری در یک کیلو قرار می گیرد به همین دلیل میزان فروش بالایی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد  پسته فندقی بیشتر به کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی مانند چین صادر می گردد.

انس پسته فندقی بالا است که این نشان از ریز بودن پسته فندقی دارد هر چه انس پسته بالاتر باشد اندازه پسته کوچکتر است پسته فندقی در انس ها و انواع مختلف مانند پسته فندقی خندان،پسته فندقی آبخندان و مخلوط در بازارهای کشور به فروش می رسد از پسته فندقی برای تهیه مغز پسته و استفاده در آجیل نیز استفاده می شود.

مجموعه خشکبار شادیز با کیفیت ترین پسته فندقی را با توجه به نیاز مشتریان بصورت خام و مستقیم از باغدار در اختیار مشتریان قرار می دهد کلیه ی محصولات شادیز بصورت عمده و با قیمت مناسب و مشتری پسند عرضه می گردد.

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته فندقی

پسته خام فندقیپسته فندقی خامپسته فندقی خام درجه یکپسته فندقی درجه یکپسته فندقی درجه یک خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *