فروش گردوی خارجی بصورت عمده _بازرگانی شادیز

فروش گردوی خارجی

فروش گردوی خارجی بصورت عمده _بازرگانی شادیز انواع گردو خارجی را بصورت عمده و با درجه کیفی بالا در سراسر ایران به فروش می رساند.

فروش گردوی خارجی

گردو از محبوب ترین انواع خشکبار در ایران می باشدکه از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود انواع گردوی ایرانی و خارجی در بازارهای سرایر کشور به فروش می رسد با وجود این که کشور ایران جزو بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در جهان است با این وجود باز هم گردوهای وارداتی در بازارهای ایران خرید و فروش می شود گردوهای خارجی در مقایسه با گردوهای تولید داخل قیمت مقرون به صرفه نری دارند به همین دلیل مردم از خرید آن استقبال می کنند.

یکی از خصوصیات گردوهای خارجی ظاهر زیبا و یک دست آن ها است که سبب بازار پسندی آن ها شده است از طرفی گردوهای خارجی اغلب دارای پوست کاغذی و مغز بسیار درشتی می باشند که مشتریان را به خرید آن ترغیب می کند .

انواع گردو خارجی

گردوهای وارداتی در ایران انواع مختلفی دارند محبوب ترین انواع گردوی خارجی در ایران عبارتند از گردو شیلی و گردو آمریکایی البته دیگر انواع گردوی خارجی مانند گردو افغانی و گردو تایلندی نیز در بازارهای ایرانی خرید و فروش می شود اما بیشترین حجم تقاضا مربوط به دو گردوی شیلی و آمریکایی است زیرا این دو گردو علاوه بر پوست کاغذی و ظاهر زیبا طعم لذیذ و خواص مغذی فراوانی دارند که سبب محبوبیت آن ها شده است.

خواص گردو خارجی

گردو منبع خوبی از انواع آنتی اکسیدان ها،ویتامین،پروتئین و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک شایانی می کند مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی خارجی را بصورت عمده و با قیمت مناسب در سراسر کشور به فروش می رساند .

جهت خرید و یا فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

فروش عمده گردوی خارجیفروش گردوی خارجیفروش گردوی خارجی عمدهگردو خارجیگردوی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *