گردو کاغذی خارجی _شرکت بازرگانی شادیز

گردو کاغذی خارجی

گردو کاغذی خارجی _شرکت بازرگانی شادیز توزیع کننده انواع گردو خارجی بصورت عمده در ایران می باشد گردو خارجی به دلیل دارا بودن پوسته کاغذی طرفداران زیادی دارد.

گردو کاغذی خارجی

گردو یکی از پر کاربرد ترین خشکبارها در دنیا می باشد گردو منبع خوبی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است انواع گردو در نمونه های ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشد گردوهای خارجی نیز هم چون گردوهای ایرانی میزان تقاضای بالایی دارند یکی از مهم ترین مزیت های گردوی خارجی پوسته ی نازک و ظاهر زیبای آن ها است که سبب افزایش خرید و فروش آن شده است از محبوب ترین گردوهای خارجی میتوان گردو شیلی،گردو آمریکایی،گردو چینی و گردو هلندی را نام برد گردوهای خارجی مغز سفید و خوش طعم هم چنین خواص مغذی فراوانی دارند بیشترین محبوبیت گردوهای خارجی به دلیل کاغذی بودن آن ها است .

گردو از پر متقاضی ترین خشکبار ها در دنیا می باشد که از آن در مصارف مختلف خوراکی و صنعتی استفاده می شود درخت گردو در مناطق معتدل و نیمه معتدل کوهستانی به خوبی رشد می کند انواع گردو بصورت مغز و با پوست در بازارهای کشور به فروش می رسد .

خرید گردو خارجی

بهترین روش برای خرید گردو کاغذی خرید مستقیم و بدون واسطه است مشتریان عزیز می توانند انواع گردوی خارجی را در این مجموعه بدون واسطه خریداری نمایند کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت عمده و با پوست به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق روش های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید.هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدوات به مشتریان و کسب رضایت آن ها می باشد.

همواره با شما هستیم از مرکز خشکبار شادیز

راه های ارتباطی:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

گردو خارجیگردو خارجی کاغذیگردو کاغذی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *